rrock'n roll child

torstai 15. tammikuuta 2015

PelleK

Moikka! Puhuin jossain viime vuoden postauksessa, et tein jouluaattona musiikillisen löydön. Tai emmä nyt tiiä voiko tätä löydöks sanoo jos miettii et onhan tää silleen aika suosittu. Ainaki mitä nyt oon kattonu sen youtubekanavan tilaajamäärää jne.
Kyseessä on siis norjalainen rock -ja metallilaulaja PelleK. Selasin siis jouluaattona Youtuben ihmeellistä maailmaa. Sit tulikin mieleen et hei, mä haluan tietää löytyykö Let It Go -kappaleesta jotain hyvää metalliversioo, joten kirjotin sen Youtuben hakukenttään, ja silmiin osuikin joku sellanen metalliversio. Klikkasin biisin lopuks kanavan nimeä (joka on muuten pellekofficial), ja kävin selaamassa kyseisen käyttäjän kanavaa. Huomasin, et tällä laulajalla on PALJON kaikenlaisia metal covereita. Aloin kuunteleen versioita muistakin kappaleista, mitä tän laulajan kanavalta löytyi. Löysin heti monta suosikkia ja voisinkin laittaa muutaman niistä tähän:

Sia - Chandelier 

OneRepublic - Counting Stars

Demi Lovato - Let It Go

Ylvis - The Fox

PSY - Gentleman

Siinä olikin jotain suosikkiversioita. Kannattaa kuunnella tän laulajan versioita, mikäli ees vähän tykkää metal covereista!  Mun mielestä varsinkin tän laulajan versiot kuulostaa paljon paremmalta ku alkuperäiset. Tää laulaja on myös osannu valita monipuolisesti näitä kappaleita, kanavalta löytyy versioita Bruno Marsista Iron Maideniin :) Suosittelen! Eipä mulla nyt muuta tällä kertaa.


PS. Mulla on lippu Nightwishin jättikeikalle! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti