rrock'n roll child

sunnuntai 10. toukokuuta 2015

And what it's like to sing songs in the rain?


Mooi! Mulla oli taas tosi kiva viikonloppu, sillä olin pitkästä aikaa yhellä leirintäalueella. Lähettiin kolmisin porukoitten kaa sinne perjantai-iltana saunan jälkeen, purettiin kamat ja katoin Salkkarit. Myöhemmin pari tuttua tais tulla meidän vaunuun hetkeks, rupateltiin ja join pari pientä siideriä. Lähettiin joskus lähempänä yhtätoista pubiin, nähtiin lisää tuttuja ja sillee. Äiti tarjos mulle jonkun puolen litran päärynäsiiderin ja istuttiin yhteen pöytään jossa oli lisää tuttuja. Aloin selaileen kansiota missä oli mieletön määrä kaikenlaisia karaokekappaleita. Käytiin äidin kanssa laulamassa Mitran Äkkisyvää, hyvin osattiin vaikken ollu ees pitkää aikaa kuullu kyseistä biisiä. Sain jossai vaiheessa juotuu juomani ja pyysin sit iskää tarjoomaan mulle lisää juotavaa. Ei meinaa ollu itellä rahaa mukana, ja porukat nyt suostuu aina tarjoomaan :D  Iskä sit toi mulle jotai mansikkasiideriä, seki oli joku puolen litran. Olin jossai vaihees iltaa enemmän huppelissa ja käytiin iskän kaa pyörähtämässä oikein tanssilattialla, samalla ku äiti lauloi Scorpionsia :D Mulle ojennettiin mikki ja ehdin kans vähä laulaan Scorppareita, Wind Of Change on niin ihana biisi :3 Myöhemmin kävin vielä yksin laulamassa Jonne Aaronia ja Queenia. Oltiin valomerkkiin asti, pubi tais mennä jo puol yhen aikoihin kiinni. Neljästä siideristä tuli hirvee vessahätä joten kävin nopeesti vessoilla ja yks tuttu kävi siellä asti kehumassa kui hyvin lauloin.. :D Lähettiin äidin kaa käymää vielä yhen tutun vaunulla jossa mulle tarjottiin  lonkeroo. Äiti ilmeisesti huomas mun olotilan joten lähettii vähän ajan päästä.. Oltiin joskus kahen aikoihin omassa vaunussa ja rojahdinkin heti sänkyyn. Säästyin krapulalta.



Ainiin ja kävinhän mä samana iltana kuvailemassa leirintäalueen maisemia joten laitankin tähän muutaman kuvan:













Lauantaina  (eli eilen) heräiltiin jo joskus ysin jälkeen vaikka oltiin valvottu myöhään.
Käytiin äidin kaa syömässä pienet leivokset yläpihalla äitienpäivän kunniaks, vaikka tänäänhän se oikea päivä onkin. Käytiin taas yhen tutun vaunulla ja pidin seuraa tän tutun parille koiralle, ne on niin sulosia! Toinen on vähä riehakkaampi ku on muutenki aika pentu ja toinen on jo aika vanha nii se on sit just sellane rauhallinen. Yritin saada niitä koiria lenkille mut eihän ne suostunu lähteen! :D
Jätin sit jossai vaiheessa äidin ja sen tutun kahdestaan juoruileen ja lähin vaunulle syömää ja kattelin siinä samalla telkkaa.. Neljän aikoihin mentiin porukoitten kaa perhesaunaan, se pukuhuone on sisustettu tosi ihanasti. Sit tultiinki takas vaunulle, söin poppareita ja selasin kännykkää sillä aikaa ku muut katto jotai lätkää. Sit katoin vähä aikaa Simpsoneita ja jossai vaiheessa iltaa lähdin taas kuvaileen.




Ku palasin kuvailureissun jälkee vaunulle nii saatiin kivasti vieraita :D Siinä terassilla oli jo yks ponnariäijä ja esittäydyttiin toisillemme. Porukat siinä oli jo vähäse huppelissa ja itekki olin vaa vähäse, olin pari siideriä ottanu aiemmin. Yhtäkkii meidän vaunu oli täynnä ihmisiä! Porukat vaa jakso jauhaa musta kaikille kui rokkari mä oon ja kui paljon mä meen keikoilla ja kuvailen maisemia ja kaikkee.. :D Tuli vähä hämmentyny fiilis. Mukavia ne ihmiset kuitenki oli ja taisin vetää kolmannenki siiderin ja join vähä kaljaakin, vaikkei se kyl mitenkää hirveen hyvää oo.  Kuunneltii vähä aikaa Sleepy Sleepersiä, ja sit saatiin esittää toivekappaleita ku yks niistä ihmisistä oli ottanu matkaradion ja kännykän mukaa et se niiku pysty youtuben kautta laittaa musaa ja sit se musa kuulu siitä radiosta, kui siistii. Laulettiin kaikki kovaan ääneen Aikuista naista, Sinä ansaitset kultaa jne. Kuunneltiin myös munkin toivebiisejä, tuli kuunneltuu Santa Cruzia, Panteraa, Van Halenia ja Bon Jovia ainaki. Otettiin muutama selfiekin mut ne on yhen tutun kännykässä :D
Siinä jossaivaihees iltaa ihmiset alko valuun meidän vaunusta ulos ja alettiin nukkuu..
Tänää käytii äitienpäivän kunniaks mummilla syömässä, oli laittanu taas tosi hyvää ruokaa!

Ruokakuvat on aina niin pakollisia :D

Että joo, oli kyllä hauska viikonloppu! Tuli jo vähä ikävä sitä karaokea mut ehkä mä taas joskus käyn tuolla alueella :)
Ja hei hyvää äitienpäivää kaikille maailman äideille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti