rrock'n roll child

perjantai 11. syyskuuta 2015

Stop thinking 'bout tomorrow



Mooi! Ylläoleva biisi ja siihen tehty musavideo on pelkkää rakkautta. Samoin koko kyseinen bändi. On tullu muitaki uusia biisejä kuunneltuu täs viime aikoina, esim. Michael Monroen uus kipale Old King's Road, josta julkaistiin musavideo. Se on ihana! Amorphikselta tuli uus albumi, en oo vielä ehtiny kuuntelee kokonaa mut sanon kuitenkin että kuulostaa jo tässä vaiheessa erittäin hyvältä. Reckless Lovelta ilmestyy uus kappale ens perjantaina, can't wait! <3 Keikkojakin on tottakai tiedossa, ens lauantaina mennää ehkä kaverin kaa kattomaan JP Leppäluotoa. 25.päivä Santa Cruz, Shiraz Lane ja Lost Society. Lokakuussa taas Shiraz Lane. Marraskuussa Reckless Love. Joulukuussa Michael Monroe. Pitäs hankkii liput kyllä ajoissa ku ei siitä ikinä tiiä jos joku keikka myydäänki loppuu.
Mut joo, viime aikoina oon musan kuuntelun ohella tietenki opiskellu ahkerasti ja sillee, sellasta perus arkea. Oon syöny liikaa mansikoita, ja tänään söin pitkästä aikaa tortillaa, nam.


Oon myös pyöriny parilla kirpparilla mut ei oo oikee löytyny mitää kiinnostavaa.
Tykkään kovasti mun vaatekaapin ovesta. Tällä hetkellä tosta löytyy pari Reckless Loven julistetta, pari Ollin kuvaa, Andre Linman, Rockwalli, meidän marsu ja nuori Jon Bon Jovi <3 Ois kiva omistaa enemmän vaatekaappeja et niitä pääsis vähä koristeleen :D




Mulla muuten alkoi oikein kiva korvakipu tossa viime viikolla, piti sitä sit tottakai lääkärissä käydä ja tämä sit totesi että mulla on korvatulehdus! Siis ei tietenkää mikään tavallinen lasten korvatulehdus, enemmänki sellanen ihoon liittyvä... Mä vähä hämmennyin et mistä oisin voinu saada sellasen. Korva oli kuulemma iha turvonneen näköne ja kaikkee. Ja se korvakipu.... jotain niin järkyttävää, en oikeesti ymmärrä miten selvisin siitä. Tuntu siltä et joku hakkaa naulalla korvaan tai jotain.. Yhessä vaiheessa pelkäsin jo et menetän kuuloni koska korva oli jotenki tukkonen enkä välillä kuullu sillä mitää. Oon kuitenki tosi onnellinen siitä et tää korva on nyt terve! Huh, eipähän tarvi enää kärsiä mistään kivusta.
Mut se siitä aiheesta.



Täksi viikonlopuksi ei ookkaan tällä kertaa mitään erikoisempia suunnitelmia. Tän illan aattelin ihan vaan rentoutuu Salkkareita ja jotain leffaa katsoen, Sleepy Hollowin uusin jakso pitäs kans kattoo. Huomenna mennää siskon ja mummin kaa pitkästä aikaa käymään Lielahdessa. Käydään varmaan jollain kirppareilla ja kunhan kierrellään vähän kaikkialla. En ees muista millo viimeks oisin käyny siellä. Mut iha kiva käydä siel taas. Ei mulla taida olla muita suunnitelmia huomiselle. Kattoo sit paremmin huomenna et mitä muuta jaksais tehdä. Nyt tekee taas mieli kuunnella Shiraz Lanea, noiden musa on oikeesti niin koukuttavaa! Taidanki lopettaa tän postauksen nyt tähän ku ei tuu muuta mieleen. Hyvää viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti