rrock'n roll child

perjantai 16. joulukuuta 2016

Michael Monroe @ Klubi

Moi! Eilen oli Michael Monroen keikka Tampereen Klubilla, jota olin oottanu kans jo ties kui kauan. Tällä kertaa en saanu kenestäkään seuraa, mut hyvin mä siellä yksin pärjäsin, oonhan mä ennenkin ollu yksin keikoilla. Ovet aukes joskus seiskan maissa, mut lähdin vasta kasin bussilla ja olin lähempänä puolta ysiä keikkapaikalla. Takki narikkaan, sieltä vessaan ja sit menin lavan eteen ja näpräsin kännykkää ajankuluks. Michael bändeineen tuli siinä ysin jälkeen lavalle, ja ne ei tuottanut tälläkään kertaa pettymystä! Oli aivan huippu keikka kuten aina. <3 Tuli kuultua niin vanhoja kuin myös uuden albumin biisejä. Oli ihanaa vaan heilua siinä ja laulaa täysiä mukana. Dead, Jail Or Rock'n Rollin aikana tuli varsinkin huudettua, ja Michael toi mikkinsä lähelle mua. Se vasta olikin siistiä!








Keikan jälkeen jäin vielä joksikin aikaa Klubille ootteleen, jos Michaelia ja muita ois näkyny. Mut eipä näkyny, istuin kuitenkin vähän aikaa ja join vettä. Joskus puol kahentoista maissa lähdin meneen ja kävin vielä Pakkahuoneen takana jossa seisoi bändin keikkabussi. Oisin voinukkin jäädä ootteleen siihen vaikka koko yöks niitä bändin jäseniä, mut vika bussi lähti kahentoista jälkeen joten oli sit pakko lähteä hipsimään kohti pysäkkiä. Ehkä mä vielä joskus pääsen tapaamaan niitä ihan kasvotusten, ku en oo tavannu niitä pitkään aikaan. Ne vaan on niin huipputyyppejä!




Kiitos Michael Monroelle upeesta keikasta! <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti