rrock'n roll child

perjantai 15. joulukuuta 2017

10 faktaa jota et ehkä tienny musta

Moi!
Tällä kertaa aattelin kertoa faktoja itestäni, joita ette oo välttämättä ennen tienny. Pitemmittä puheitta, tässä näitä tulee!



1. Jos esim. laitan teeveestä ääntä kovemmalle niin sen luvun on pakko olla parillinen.
2. Vähän sama ku edellisessä, mut jos taas laitan ruuan mikroon, niin se mikro saa piipata vaan kaks kertaa ennen kun otan ruuan pois. Jos menee yli, nii ootan millon se piippaa joko neljännen tai kuudennen kerran, kunhan se on parillinen. En todellakaan tiiä miks se on mulle niin tarkkaa..
3. Kun kuuntelen jotain biisiä, nii saatan välillä kuvitella laulavani sitä suurelle yleisölle.
4. Mun on aina pakko tarkistaa moneen kertaan et kaikki on varmasti mukana ennen kuin lähden kotoa.
5. Kun oon yksin kotona, nii mulla on tapana puhua itekseni ja laulan vaan kaikkee mitä mieleen sattuu tulemaan.
6. Oon välillä liiankin järjestelmällinen. Esim. mun pöydän tavaroiden on pakko olla tietyssä järjestyksessä, omilla paikoillaan. En kestä jos joku koskee niihin eikä jätä niitä oikeille paikoille.
7. Kirjoitan jopa pieniäkin asioita muistilapulle, koska mulla on välillä aika huono muisti.
8. Tykkään lukemisesta, mut välillä mulla on pitkiä kausia jolloin en vain jaksa lukea yhtään kirjaa. Mulla on yks Stephen Kingin kirja kesken, mut en oo jaksanu tarttua siihen. En tiiä mistä saisin motivaatioo..
9. Rakastan tehdä PowerPointteja. Varsinkin koulussa oli just kiva tehdä niitä, oli aihe mikä tahansa. Tykkään muutenkin muokata kaikenlaisia tiedostoja kivannäkösiksi, ettei ne olis niin tylsiä. Pitäis varmaan joskus hankkia tähän läppäriin PowerPoint, et vois huvikseen säätää sillä.
10. Tykkään siitä äänestä kun imuriin menee kiviä.



Hyvää viikonloppua kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti