rrock'n roll child

maanantai 31. joulukuuta 2018

Puhelimen kätköistä: joulukuu

Moikka! Se ois tän vuoden viimeinen postaus, ja ennen kuin mennään itse asiaan niin voisin sanoa jotain lyhyesti tästä vuodesta. Vuosi 2018 oli ikimuistoinen, ja vuoden aikana ehti tapahtumaan vaikka mitä. Uusien ja vanhojenkin tuttujen näkemistä, keikkoja, festareita, bileiltoja, reissuja.. Tähän vuoteen mahtui myös hieman suruakin, mutta päällimmäisenä vuodesta jäi mieleen ne hyvät muistot. Oon kiitollinen niille jotka jaksoi mua tänäkin vuonna, toivottavasti kestätte mua jatkossakin! :D
Oikein mahtavaa uutta vuotta 2019! 

Ja tästä lähtee mun kuukausiraportti:


Tuli ostettua tämmönen joulukuun ekana päivänä. Ei tää ollu kuitenkaan nii hyvää ku aattelin, mut ainaki voi sanoa maistaneensa. :D

Pajalla oli hyviä pipareita.

Pupukahvion pupuja :3 

<3


Kauppakeskus Ratinan eessä oli kiva jouluikkuna. 

Lunta, jippii

Käytiin päiväreissulla Turussa.

Turku on erittäin jees. 

Glögiskumpalla Turun Rennossa. Oli muuten kiva et siellä soi Battle Beast!

Maistettiin Iltsun kaa ekaa kertaa Liisa-viiniä, oli hyvää! Tästä saa aika hyvän hiprakan (tai ainakin me saatiin :D)

Maksoi Tigerissa huiman euron. Tää tuo kivaa piristystä. 

Urjalan makeistukusta lähti tämmöset mukaan. Mulla on vieläki noi tikkarit jäljellä..

Erään aamun pelastus.

Sisko osti mulle suklaata, ihana. <3

Koskikeskuksen joulutunnelmaa.


Tallipiha. <3




<3


Ostettiin Iltsun kaa Tigeristä tämmöset taskumatit ku meillä ei ollu sellasia. Nyt mulla onkin kaks taskumattia mut onpahan vaihtoehtoja. 

Joulutori <3

Oli hyvää kakkua! :D


Tampellan alueellakin oli nättiä!



Sokoksen söpö jouluikkuna.

Tein hyvää smoothieta! Siihen tuli marjoja, banaania, jotain suklaamömmöö ja maitoa. Päälle ripottelin tollaset koristeet.

Käytiin kattomassa cola-rekkaa. Ei jaksettu venata ilmasta kokista koska karseet jonot. Mut nyt on tullu tääkin nähtyä.



Maisansalo.


Maisansalon joululounas. 

Vähä jälkkärii.

Voitin tän yhestä kilpailusta, en ois uskonu et voitan tän. Mut on kyllä oikein jees, ottakaa tekin kuunteluun! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti