rrock'n roll child

tiistai 1. lokakuuta 2019

Puhelimen kätköistä: syyskuu

Moikka!
Tässä taas olisi kuvia puhelimesta mitä oon ottanut  kuluneen kuukauden aikana sekä biisejä mitä tuli kuunneltua eniten. Ennen kuin mennään itse asiaan niin ilmoitan, että saatan pitää pienen blogitauon, sillä lähden sunnuntaina Tanskaan ja oon siellä about viikon. Oon kyllä ajastanut yhden postauksen ensi viikolle. Jos en nyt lauantaina ehdi kirjoittamaan Lost In Musicista, niin kirjoitan siitä ja tottakai myös Tanskan reissusta vasta Tanskan matkan jälkeen. Palaillaan!



Tätä ois tiedossa tällä viikolla! <3

Jatkettiin pingistä Iltsun kaa. Tää on vaan niin parasta.

Kavereiden kans istuskelemassa Ratinassa.

Perus koti-ilta. Ja toi ei oo mun lehti :D.

Jess By The Lake @ Dog's Home. Oli aika erikoista musaa mut ihan jees keikka.

Kello oli paljon mut teki mieli mäkkäriin.. :'D Tää oli tosi hyvää!

Uus puhelin, Samsung Galaxy A40. On tää parempi ku vanha..

Tää onkin jo uudella puhelimella kuvattua.

Värjättiin mun hiukset violetiks!

Street Food Fiesta.

Street Food Fiestassa oli hyviä ranskiksia!

Se on syksy ny..

Tuunailin mun vanhaa takkia.. tein tosi epäsymmetriset hapsut ja leikkasin kaikki napit irti. :D

Ratina Shopping Festival. Ei sieltä tullu oikein mitää ostettua mut tulipahan silti käytyä.

Kävin ostamassa tän levyn samana päivänä ku ilmestyi. Tää on niin mahtava! <3

Marikan luona etkoilemassa, oli hyvät tarjottavat! Tuli myös juotua pitkästä aikaa valkoista sangriaa, se on ihanaa.

Kävin ekaa kertaa Varjobaarissa. Oltiin siellä viettämässä iltaa Marikan ja Hannan kaa, oli hauskaa!


Kävin myös ekaa kertaa Heidi's Bier Baarissa. Vaikutti oikeesti aika hyvälle paikalle, meen sinne ehkä uudestaan tällä viikolla.

Heidi's Bier Baarin moottorikelkat on todella hyviä!


Kävin Iltsun kanssa kattomassa tuon uuden IT -leffan. Tykkäsin tästä tosi paljon!

Söin pitkästä aikaa tämmöstä.

Mun nimppariruusut.

Salaattia <3

Semaforissa Hannan kaa. 

Sain vihdoin mun uuden tuolin, nyt mun huoneen lukunurkka on ainakin valmis.

Lämpösiä leipiä <3

Mun toiset nimppariruusut. 

Sain siskolta tämmöset nimpparilahjat, vaikka eihän sen ois tarvinnu... Toi heijastin on ollut mulla jo kovassa käytössä. 

Tullikamarin luona on hieno kuva Noorasta! 

Ìlmastolakko Keskustorilla. 

Laatuaikaa siskon kaa. Ensin käytiin syömässä Manhattan Steak Housessa, sit mentiin muutamille Ale Bar Pikajunaan.

Pikajunan jälkeen käytiin kattomassa Dancing Fountain -esitys Koskenrannassa. Tää oli upee!








Social Club. Käytiin vaan nopeeta pyörähtämässä ku ei siellä sit ollukkaan mitään meininkiä.

Olin lauantaina yksin kotona ja mikäs sen parempi ku pitää itekseen koti-ilta ja kattella Netflixiä kera hyvien herkkujen.

Sain tämmösen luettua, oli koukuttava ja muutenkin hyvä! Suosittelen!

Tuli hankittua puhelimeen paremmat kuoret. 
Sellainen oli mun syyskuu! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti