rrock'n roll child

maanantai 31. toukokuuta 2021

Puhelimen kätköistä: toukokuu

Ihanaa, pian siirrytään jo kesäkuuhun! Jos vaikka pian pääsisi heittämään talviturkin ja ylipäätään makoilemaan biitsille. 

Mutta sitä ennen olisi perinteisen kuukausiraportin aika. Mitä kuuntelin eniten toukokuussa ja mitä kuvia puhelimeen tallentui.

Anssi Kela - Sut puhallan pois

Apocalyptica feat. Jaboby Shaddix - White Room (cover)

Arion - Vultures Die Alone (Full album)

Primal Fear feat. Tarja Turunen - I Will Be Gone

Samu Haber - Täältä tullaan

Temple Balls - Pyromide (Full album)

Ihana auringonpaiste kaupungilla.



Julkkis-BB alkoi! Tosin en jaksanut katsoa kun pelkän avausjakson mut seurasin somesta asukkaita. Markku oli mun lemppari. 

Ostin lipun Nightwishin keikalle, toivottavasti tää toteutuu joulukuussa! 

Koska Demi loppui niin mulle tulee muutama numero Trendiä, semmonen tipahti tässä kuussa postiluukusta ja sen mukana tuli hyviä karkkeja. Tässä numerossa olikin paljon mielenkiintoisia juttuja.

Kuulin et h2o löytyy Netflixistä ja aloinkin heti kattomaan. Tää oli nuorempana yks mun lempisarjoista ja oon kattomassa jo kolmatta eli vikaa kautta. Tää on niin koukuttava!

Äiti sai ihania ruusuja äitienpäivänä. 

Siskon tekemä äitienpäiväkakku, hyvvää! 

Mulla potki onni Normalin pelissä ja voitin siitä jopa kaks kertaa tämmösen hiusmaskin! Hiuksista tulee ihanan sileät.

Pääsin vihdoin lukemaan toista osaa tästä kirjasta ja voi morjes miten koukuttava tääkin oli! Luulen että tästä voisi tulla kolmaskin osa. Mehujää toimi tän lukutoukan herkkuna. 

Frenckellin aukion kirsikkapuu

Terdekausi avattu! Käytiin Iltsun kaa Klubin terassilla.




Samana iltana kun oltiin käyty terdellä. Haettiin kaupasta pizzat ja laitettiin uuniin, tää hawaii on ihan mun lempparia.

Roban 5.kausi alkoi, ja pitihän sitä alkaa taas kattomaan. Tääkin on tosi koukuttava sarja.

Iltsu, porukat ja yks kaveri oli mulla viettämässä iltaa sillon ku Euroviisujen finaali tuli. Tehtiin Iltsun kaa nachopelti mistä kaikki tykkäs.

Tarjolla oli myös hyvää boolia!

Eräänä kauniina aamuna.

Sellainen kuukausi tällä kertaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti