rrock'n roll child

maanantai 27. joulukuuta 2021

Joulu 2021

Moikka!

Mun joulu meni taas ihan mukavissa ja rennoissa merkeissä. Yhteistä ja kiireetöntä aikaa läheisten kanssa, hyvä ruoka ja tunnelma, se kelpasi oikein hyvin. Kävin jouluviikonloppuna syömässä kolmena päivänä porukoilla, oli kiva päästä välillä valmiiseen pöytään. Tuli herkuteltua kotonakin ja katsottua joulunajan ohjelmia -ja leffoja, tietysti sohvalla makoillen. Juuri tällaista mun joulun kuuluukin olla. 





Sain myös jälleen aivan ihania ja tarpeellisia lahjoja. Voisinkin esitellä ne nyt!

Ihana jouluinen käsipyyhe, tuikkukippoja(?) ja suklaata.

Pakkaus jossa suihkugeeli, käsisaippua ja pesusieni. Sit käsirasvaa, kynsilakka ja muutama ponnari.

Rakkaalta bestikseltäni Iltsulta. Tänne on kerätty mm. meidän yhteisiä muistoja joille oon nauranut niin paljon. Tää oli ihana idea!

Vähän lisää suklaata.

Aivan ihanat sukat ja thermolegginssit.

Olohousut ja yöpaita.

Korvikset, Tiketin lahjakortti ja toisessa kuoressa on lippu Sami Hedbergin stand up-keikalle Helsinkiin. Lahja sisältää myös hotelliyön. Huhtikuussa sit siskon kanssa sinne! Tää tuli mulle täytenä yllätyksenä.

Näiden lisäksi sain arvan ja rahaa. Työpaikalta sain lahjaksi kahdet petivaatteet. Kiitos kaikille lahjoista! Oli myös ihana nähdä porukoiden ja siskon reaktiot kun avasivat mun antamat paketit. 

Eilen kävin shoppailemassa äidin kanssa ja löydettiin mulle uusi takki. Houkuttelin äidin myös Normaliin ja hän suostui tulemaan mut ei kuulemma mitään halunnut ostaa. Mut sit kuitenkin löysi sieltä vaikka mitä. :D Mut muuten oonkin vaan ollut kotona ja ottanut rennosti.

Tämmöinen joulu mulla oli. Miten teidän joulu meni? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti