rrock'n roll child

tiistai 27. joulukuuta 2011

Heeips

En oo parii päivää kirjotellu tänne.. nyt vois taas kirjottaa jotai. Vois vaikka kirjottaa eilisestä ja tästä päivästä.
En muista eiliseltä muuta ku sen et olin Sinillä. Katottii Ottolapsi uudestaa ja syötii keksiä ja korvapuustia. Valokuvattii viel samalla ja sit taidettii vähä datailla. Oli iha kivaa :---)





Joo iha kivoja kuvia 8) Sini otti musta kuvan enkä ees viittiny kattoo kameraa :D.

Mut joo jos nyt vaikka sit kertoisin tästä päivästä. Heräsin joskus kympin jälkee,söin aamupalan,pesin hampaat,puin,kuuntelin musaa ja datasin.
Lähin joskus ennen yhtä kampaajalle. Hiuksista tuli sit vähä tummemmat ja sit latvoista leikattii jotai pari senttii.
Nyt mun hiukset on iha kivat :). En oo jaksanu ottaa kuvaa mun hiuksista... otan sit huomenna nii ihmiset näkee  millaset mun hiukset on nyt.

Ku tulin kampaajalta nii kuuntelin taas vähä musaa ja sit söin jo ruuan. Menin puol neljän jälkee ulos Janskun kaa. Valokuvattii vähä aikaa ja sit käytii kirjastossa. Datailtii siellä sit jonki aikaa ja sillee.
Käytii viel jossai Pizzeriassa ku Jansku halus ostaa ittellee juotavaa. Sit mentii viel hetkeks johki puistoo ja sit Jansku lähti kotii. Lähin sit kans kotii ku en jaksanu olla ulkona.

Kävin suihkus,söin iltapalan ja tulin sit viel datailee. Meen varmaa viimestää kympiltä nukkuu ku en jaksa valvoo.

Ja tajusin tässä just et perjantaihin ei oo kovin pitkä aika! Sillo pääsee kattoon Battle Beastii ja Negativee Janskun kaa =) Tehää Jonne Aaronille semmone kiva fanilahja (: Huudetaa sille et: "OTA KOPPI!" ja sit heitetää se lahja sinne lavalle! Semmoset suunnitelmat mulla ja Janskulla,saa nähä mitä Jonne tykkää.

Eipä mulla sit muuta ollu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti