rrock'n roll child

perjantai 9. joulukuuta 2011

This Week

On ollu itseasiassa iha hyvä viikko. Ei oo ollu kauheesti stressiä eikä mitää. Päästiin eile varttia vaille neljä,aattelin sit etten ehi tasan bussii nii menin painosalille dataamaa. Sit kuulin ku joku kuiskas: "Psst!" Mietin vaa et ei kukaa mulle puhunu. Sit kuulu uudestaa: "Psst!" Sit käännyin ja näin meidän painotekniikan open siinä ja se näytti mulle etusormee :o Ihmettelin vähä et mitä se sekoili ja sit tajusin - pääsin ykkösellä läpi painotekniikan uusintakokeesta! Mahtavaa! Mulla ei oo nyt mitään huolenaiheita,voin ottaa aaivan rennosti. Paitsi et kyllä mua vähä huolestuttaa ens perjantain tentti tosta työturvallisuudesta. No,mun pitää vaa lukee ja lukee sitä vihkoo jonka se ope antoi meille tänää. Tänään siis oli sellainen työturvallisuuspäivä. Meillä oli neljä tuntia vaa teoriaa. Katottii muutama video ja keskusteltiin. Ja meillä oli ennen sitä vähä fysiikkaa,josta en kyllä tajua yhtään mitään. Ai niin,muistin just et oon ollu tällä viikolla vaa kolme päivää koulus koska maanantaina oli taksvärkki ja tiistaina oli itsenäisyyspäivä.
Ja sitte ois taas muutamia kuvia mitä oon ottanu tän viikon aikana..

sytytettiin kynttilä itsenäisyyspäivänä

keskiviikon kuvistunnilta

oli "vähä" tylsää ku tuli otettua kuva koulun kellosta

meidän ihana pikku Masa <3 oli syömässä ruokaa

koulun pihalta joku turha kuva..ei vaa on tää iha kiva vaikka laatu nyt on mitä on :D

matikan tunnilta
Ja tänää oli mahtava ilta,ku oli Raskasta Joulua -keikka tuolla Klubilla. Siellä oli Ilja Jalkanen,Marco Hietala ja Ari Koivunen! <3 En voinu olla repeemättä ku Ilja sano: "Tuomaksen positiivisuus vaihtuu negativeksi" tai jotai sinne päin,en nyt tarkalleen muista miten sen heitto meni. Mut oli kuitenki hyvä keikka :) Pääsin Marcon kaa yhteiskuvaan! Ja näin Jenitan pitkästä aikaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti