rrock'n roll child

maanantai 1. heinäkuuta 2013

Asioita mistä tykkään

Mun onki pitäny tehä tänne tämmönen postaus, nii aattelin nyt tehä ku on hyvää aikaa. Kirjotin joskus toukokuussa asioista mitä vihaan tai en muute vaa voi sietää. Se postaus löytyy täältä.

En kyllä ala tähänkää postaukseen listaamaan kaikkia asioita mistä tykkään. Tässä kuitenki nyt jotain.


Ruoka
Koska sitä ilman ihminen ei pärjäis. Tai en minä ainakaa :D Söin just viikonloppuna tortillaa joka kuuluu ehdottomasti mun lempiruokiin. Muita lemppareita on mm. karjalanpaisti, pitsa, spagetti, lasagne..


Musiikki
Koska musiikki osaa piristää kummasti. Tykkään biiseistä joissa on hieno melodia. Ja sanatki on toki tärkeitä. Ei kai tätä tän enempää tarvi selitellä? Musiikki on osa elämää<3


Karkit, sipsit yms. herkut
No välillä vaa tulee sellane fiilis et pakko saada karkkia tai jotai muuta hyvää. Jos multa kysyttäs nii karkit on parempia ku sipsit :D Jätski on myös hyvää. Lempi karkkeihin lukeutuu Ässä Mix, Tuttifrutti ja Pantterikarkit. Suklaa on myös hyvää vaikken syö sitä kauheesti. Sipseistä taas vois sanoo Pringles (se vihree purkki, en muista mitä siinä lukee..), Hot Rodit ja sit ne Broadwayt vai miten se kirjotetaankaa..  :D


Ranta
Hyvällä, aurinkoisella ilmalla on kiva mennä loikoileen vaikka koko päiväks rannalle. Käytiin siel itseasias just eile Janskun kaa. Oli nii ihanan lämmin, et käytii ainaki viis kertaa järvessä ja otettii aurinkoo :) Oltiin siel kahen jälkee, ja lähettii sieltä vasta joskus seiskan jälkee. :)


Valokuvaus
Se on yks mun rakkaimmista harrastuksista <3 Maisemakuvia on kiva ottaa. Ja festareilla/keikoilla on ihanaa kuvata bändejä. Välillä otetaa kavereiden kaa kuvia, vaikken niitä missää blogissa julkase.
Toivon et voisin tienata joskus valokuvaamisella :)

Elokuvat
Mulle käy melkee mikä tahansa leffa. Kauhu, komedia ja fantasia on parhaimpia! Mulla on aika montaki lempileffaa, et en osais sanoo vaa yhtä lempparia. Mut voisin sanoo ainaki pari: Ace Ventura (komedia) ja Scream (kauhu).

Matkustelu
Oon ite käyny vaa Tanskassa ja Virossa, jos mitää Suomen paikkoja ei lasketa. Tanska oli kyl hieno paikka,.
Matkustelussa on just se kivaa, et näkee vähä muutaki maailmaa, ja tutustuu erilaisiin kulttuureihin. Matkamuistot on kivoja :3 Ois hienoo päästä taas pitkästä aikaa ulkomaille! Haluaisin käydä ainaki Lontoossa, New Yorkissa, Kaliforniassa, Karibialla, Pariisissa ja Espanjassa. Kiina vois olla kans jännä!

Lukeminen
Oon aina tykänny lukemisesta. Jos ei oo mitää tekemistä, nii kirjojen lukeminen on ihan mukavaa ajanvietettä. Jos kotoo ei löydy mitää mielenkiintosta kirjaa, nii käy vaikka kirjastolla. Ite oon löytäny yleensä kirjastolta mielenkiintosta luettavaa. Tykkään eniten rockelämäkerroista, joista oon kai kertonu täällä joskus.
Luin viimeks Ozzy Osbourne: Omin sanoin -nimisen kirjan, joka oli erittäin hyvä! Tällä hetkellä oon lukemassa sellasta kirjaa ku Langennut enkeli, joka ei oo rockelämäkerta, mut takakannen juonen perusteella vaikutti siltä et sen vois lukee.

Nonni, ehkä noi nyt riittää.  Meen Janskun kaa kattoo Suvi Aaltoo torstaina, nii teen sit varmaa siitä seuraavan postauksen :) Ellei mulle viel tuu sitä ennen joku aihe mieleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti