rrock'n roll child

torstai 8. elokuuta 2013

Hail to the King, Hail to the One

Oon joskus kuunnellu tosi harvoin radiota, mut nykyään kuuntelen sitä jostain syystä enemmän, pitkästä aikaa Radio City<3. Ihan paras kanava oikeesti! AC/DC,Whitesnake,Bon Jovi,Metallica,Queen,Skid Row,Dio,Def Leppard.. Ai että, en muistanukkaa kui hyviä biisejä sillä kanavalla aina soi! Oon kuullu siltä kanavalta aika monta kertaa Avenged Sevenfoldin Hail to the King -kappaleen. Ekalla kerralla ku kuulin sen nii olin sillee OMG ihan HUIKEE kappale!!! Se laulajan ääni kuulosti niiin tutulta, mietin kauan aikaa et missä oon kuullu sen, nii sit tuli mieleen et hei oiskohan se Avenged Sevenfoldin biisi? Laitoin bändin nimen Youtubeen ja se kappale pomppaski siihe heti! Olin sillee jes, tää on se biisi! Todellakin mahtava kappale. Nii ja taitaa olla aika uusi?


Eipä mulla oikee muuta, aattelin heittää muutaman kuvan kännykän puolelta, laatu nyt on mitä on.

RL = Reckless Love ;)<3 Näin tommosia kirjainjuttuja joskus Tigerissa, ne taitaa maksaa siel jotai euron kappale.
Aika vanha lehtijuttu, mut Rockwalli <3

Ja tossa ylhäällä viel parit kenkäkuvat, jee. Oltiin yks päivä Sinin kaa kaupungissa, ja huomasin noi kengät Seppälässä. Rakastuin noihin ensisilmäyksellä, voi että mä haluaisin noi joku päivä! Maksaa lähellä viittäkymppiä..  
Mut joo tosiaan, huomenna on se Summeritapahtuma Laikunlavalla, sinne siis! Että siitä tulee seuraava postaus :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti