rrock'n roll child

perjantai 23. elokuuta 2013

Jotain höpinää & kuvia!

Mooi! Päästiin tossa vähän ennen puolta kolmee koulusta nii aattelin et ois nyt hyvää aikaa postailla tänne jotain. Koulupäivä oli ihan jees, ekana oli toimistotöitä, ja siihen päälle vähän ruotsii ja enkkuu.
Mut nyt oon vaa täällä kotona dataillu, myöhemmin kattelen vähän Salkkareita ja sit saunaan. Ja sit illemmalla siskon kaveri tulee tänne yöks, kattellaa toi Tiedän mitä teit viime kesänä 3, klo 22.55, tv5. Oon sen kyllä joskus nähny mut voishan sen toisenki kerran kattoo. Enkä kyllä kauheesti muista siitä mitää..
Huomisesta en sitte tiiäkkää et mitä tekis.. Lainasin pari leffaa just keskiviikkona et ehkä ne vois ainaki kattoo. Mut saas nyt nähä mitä huominen tuo tullessaan :-D
Sunnuntaina tuskin teen mitään.. tai saas nyt sit sillonki nähä.
Mut eipä mulla mitään tän ihmeempiä, olin eilen Sinin kaa tossa ulkona nii kuvailin kaikkee.. niin heitän ne kuvat tähän loppuun. Aattelin myös heittää yhen hyvän biisin Sturmiksilta, alkuperäinen esittäjä on Anna Abreu. Mun mielestä Sturmiksien versio on kuitenki parempi! Mitä mieltä te ootte?  
Mut hyvää viikonloppua kaikille!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti