rrock'n roll child

keskiviikko 7. toukokuuta 2014

Biisin ylistämistä ja paljon kuvia!


Kyllä, todellakin biisin ylistämistä. Nimittäin, toi ylläoleva kappale on oikeesti niin huikee! Huhhuh, mulle tuli kylmät väreet ku kuulin ton biisin ekan kerran. Siitä on iha kivasti aikaa ku kuulin ton ekan kerran, muistan et olin kattonu sellasen leffan ku Spirit - villi ja vapaa, ja kuulin ton kappaleen siinä, oisko ollu lopputekstien aikana? Se myös tuli siinä aika leffan alussa, tosin suomeks. Taisin eka rakastuu siihen suomenkieliseen versioon. Sit sen leffan jälkee olin kuullu tota biisii jonkin verran radiosta ja sillee. Tossa biisissä iskee ehkä eniten Bryanin ääni ja melodia. Sanat on myöskin aika ihanat. <3

It's a new world it's a new start
It's alive with the beating of young hearts
It's a new day it 's a new plan
I've been waiting for you
Here I am

Onhan Bryan Adamsilla muitakin hyviä biisejä, kuten vaikka Heaven ja Summer of '69, mut mun mielestä juuri Here I Am on just se Bryan Adamsin paras kappale. Jos ette oo vielä jostain syystä kuullu tätä biisiä, niin kuunnelkaa se nyt! Tätä biisiä voi kuunnella koska tahansa. Rakastan tätä biisiä<3

Tästä postauksesta tulee vähä pitkä, ku aattelin laittaa tähän samaan postaukseen "ihan muutaman" kuvan tuolta kameran puolelta. Joten tässä niitä tulee, ei mulla nyt oo muuta sanottavaa. Enjoy!

Käytiin joskus Hesessä Janskun kaa :D
Janskun ottama kuva :3
Sisko oli saanu synttärikukkia :)
Ostin joskus mulle ja siskolle munkkia ku makso euron kappale
Käytiin Lielahtikeskuksessa, ihan jees paikka :D
Käytiin mummilla syömässä, tossa on parmesaania (vai miten kirjotetaankaa), hyvää lohta, keitettyjä porkkanoita, narskujuustoo, tomaattii ja kurkkuu :3

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti