rrock'n roll child

lauantai 19. heinäkuuta 2014

Hauli Bros Duo

Olin tossa keskiviikkona jo klo 12 aikaan Laukontorilla. Siellä oli sellanen kirjatori jossa myytiin erittäin halpoja kirjoja! En tosin löytäny mitään kiinnostavaa kirjaa mut kiva kumminki et tommosia järjestetään. Siellä oli jotain  tyyppejä runoilemassa ja oli siellä joku bändikin soittamassa. Olin ihan nevahööd koko yhtyeestä, mut oli ihan okei. Näin myös julkisen kosinnan, oli aika ihana :3 Kaikki vaa kuvas siinä..  :D Joskus lähempänä yhtä Hauli Bros Duo (Juri ja Kalle) veti pari biisii. Meninki ihan sen takia sinne. Oishan ne voinu vetää vähän pidemmänkin keikan, mut pääasia et sentää näin ne livenä. Keikan jälkeen otettiin Jurin kaa parit yhteiskuvat, pyydettiin yhtä miestä ottaan se kuva ja se mies oli vaa siinä sillee: "Oijoi mikä pari!" :----D Sit kiitin, ja Juri puhu seuraavasta keikasta, joka ois ollu perjantaina tässä jossain lähellä, mut en jaksanu mennä sinne.
Kävelin sit Laukontorilta kirjastolle ja löysin Santa Cruzin ja Rockwallin albumit, jee! Et oli iha hyvä päivä. Ainii, mulle tuli jostain inspis ja aloin kirjottaa pitkästä aikaa tarinoita. Mulla on semmonen söpö kirja minne oon joskus kirjottanu iha hirveesti tarinoita. Alotin yks päivä kirjottaan sellasta tarinaa ku Keikkahulluus. Sopii kyllä niin muhun! :--D  Mut eipä mulla nyt muuta, kohta Robinin keikalle ja myöhemmin Tammerfest Beer Gardeniin! 


Juri

Kalle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti