rrock'n roll child

sunnuntai 12. heinäkuuta 2015

Kuulumisia + soitetuimmat biisit

Mooi!
Viime aikoina oon taas hengaillu paljon kaupungissa, oon käyny ainaki kolme kertaa Kansainvälisillä suurmarkkinoilla, ei oo tosin löytyny mitää. Mut siellä oli kivoja kojuja. Oon nähny pitkästä aikaa Pepitaa, vaikka se asuukin samalla paikkakunnalla nii jostai syystä ei olla vaa tavattu kauheen usein :D Mut oli mukava nähä sitäkin, kierreltiin vaan kaikkialla ja löysin kolmella eurolla huuliharpun Tigerista :'D Aattelin vaa et ois aika jees osata soittaa sellasta. Ollaan käyty siskon ja mummin kaa shoppailemassa (löysin kivat housut) ja syömässä hyvää porsaanleikettä Manhattan Steak Housessa. Siellä on niin taivaallista ruokaa :3 Käytiin eilen kaveriporukan kaa tsekkaamassa Youtube-miitti, näin Jenitan eli Gerkon. Pale oli siinä vieressä mut en sit tiennykkää mitä sanoisin sille. Näin myös Amppurulaan jonka kaa otettiin kuva ja sain halin :DD



Keskiviikkona mennään Janskun kaa muutamalle keikalle, tulee varmasti mahtava päivä! Kerron siitä päivästä sit jossai vaihees tänne blogiin :) Mut no, tossahan ne kuulumiset olikin.
Tuli tosiaan mieleen et voisin taas heittää tänne biisejä mitä oon nyt eniten kuunnellu tässä viime aikoina. Tässä näitä tulee! Biisien takaa löytyy linkit.


Eipä mulla sitten muuta, joten seuraavaan postaukseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti