rrock'n roll child

sunnuntai 4. lokakuuta 2015

Tää on valoista kirkkain, tää on loputon yö



Mooi! Taas on pakko hehkuttaa näitä uusia biisejä. Siis tuo ylläoleva Apulannan kappale. Ihan käsittämätön! Oon aivan rakastunu tohon biisiin. On toi bändi kyllä muutenkin ihan helekutin mahtava ettei mitään rajaa. Haluan päästä näkeen ton bändin pitkästä aikaa ja kuulemaan ton kappaleen livenä <3
Toisena kappaleena voisin sanoa Anssi Kelan heviversion Maija Vilkkumaan Lottovoitosta. Katoin sen esityksen netistä, ku en voinu kattoo suorana teeveestä koska Posse :D Mut siis... aa. Voi Anssi. Miten se osaakaan tykittää tota kappaletta. Ihan törkeen hyvä! Kyseisen esityksen pääsee näkemään tästä.

Pääsin hieman tuhlaamaan rahaa tuossa yks lauantai, se oli muuten Cruzien keikan jälkeinen päivä. Aamupäivästä lähettiin siskon kaa kaupunkiin. H&M:stä löytyi ihana tunika, mikä sopii tosi kivasti yhteen mustan nahkatakin kaa. Lindexiltä löytyi uutta hajuvettä. Radiokirppikseltä lähti ihana syystakki mikä maksoi vaan kympin, vaikka oli merkkitakki. Mut tykkään kovasti, tosi tyylikäs ja mikä parasta, ihanan lämmin! Mulla ei oo noista ostoksista kuvaa, koska kaikki kuvausyritykset vaan yksinkertaisesti epäonnistui :D Mut joo. Käytiin vielä mäkissä missä syötiin oikein hyvät jätskit.
Sisko lähti jonkin ajan kuluttua kotiin, ja ite tapasin vielä Janskun, haettiin pirtelöt ja istuttiin vähä aikaa meidän kaverin kämpällä (joka oli sillon salilla, mut Jansku sai siltä avaimet), ehdittiin kattoo vähä Potterin loppua. Piti kattoo yks leffa, mut koska se oli blurayna eikä kaverilla ollu bluray-soitinta nii annettiin asian olla. Ja koska ulkona oli kiva ilma nii lähettiin käveleen ilman päämäärää. Käytiin pitkästä aikaa Rosendahlissa ja kunhan käveltiin kaikkialla.


Hitto ku en taaskaa muista mikä tän jätskin nimi oli mäkissä.. Oli meinaa hyvää! Seassa vähä Twixiä









Oon muuten ihan innoissani, et oon ilmoittautunu nyt tänä vuonna suorittamaan muutamia juttuja koulun kautta. Tiistaina ois mahdollisuus suorittaa ikärajapassi, mistä voi olla tulevaisuudessa hyötyä. Oon myös yhessä toisessakin jutussa mukana, mut en nyt satu muistamaan sen nimeä.. Pääsen pian hoitamaan siitäkin tentin, jes! Tuntuu, et mulla on nykyään ehkä enemmän motivaatioo ainakin koulun suhteen.
Mut ei mulla tällä kertaa muuta! Olin eilen parilla keikalla, mut teen niistä sit oman postauksen myöhemmin :) PS. En tiiä miks, mut tykkään Chisun Ihana -kappaleesta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti