rrock'n roll child

keskiviikko 14. lokakuuta 2015

There's magic in the air tonight



Moi! Taitaa olla toka postaus tän viikon sisällä. Oikeestaan ihan kiva olla vähän aktiivisempi tän blogin kanssa, tää on kuitenkin tosi kiva harrastus ja nii. Oon ihan hullaantunut tohon ylläolevaan kappaleeseen. Def Leppard vaan ei petä ikinä! Halun jo päästä kuuntelemaan niiden uutta albumia.
Michael Monroen uus albumi on täyttä kultaa. En malta oottaa joulukuuta, et pääsen kuuleen kyseisen albumin biisejä livenä. Siitä on oikeesti ihan liian pitkä aika ku oon nähny Monroesit viimeks, jotain pari vuotta ainaki, hyi kamala.
Mustaschin uus albumi on myös ihan huikee, muutenki ihan helkkarin kova bändi! Kävin ostamassa lipun kyseisen bändin keikalle, mikä on ens kuun alussa. Santa Cruz on niiden lämppärinä, ai että. En malta oottaa!! :3

Siinäpä vasta taiteellinen kuva...

Ihanaa, et saa vaan olla tän viikon tekemättä mitään koulujuttuja, koska syysloma. <3 Olin jo niin loman tarpeessa. En oo oikeestaan tehny tän loman aikana mitään sen erityisempää, oon auttanu meidän mummoja siivouksessa. Ollaan viety matot pihalle ja pyyhitty pölyjä. Siitä tuli oikeestaan ihan hyvä fiilis ku näki lopputuloksen, vaikken ookkaan mikään siivouksen suurin ystävä. Oon myös kattonu yhen Nightwishista kertovan dokumentin, Please learn the setlist in 48 hours. Ihan mahtava! Se on aika pitkä mut kyllähän nyt tämmöne Nightwishin true fan sellasen jakso kattoo ;) Jos jotakuta kiinnostaa myös kattoo kyseinen dokumentti, niin sen pääsee katsomaan tästä.
Tällä syyslomaviikolla on muuten taas Lost In Music Festival täällä Tampereella! Koska olin kyseisessä tapahtumassa viime vuonnakin, niin aattelin et miksen tänäkin vuonna menis. Ja onhan tänä vuonnakin tosi hyviä esiintyjiä. Aattelin mennä ainaki torstaina Roosteriin kattomaan Shiraz Lanea ja Blind Channelia. Varsinki tuo Shiraz Lane, oijoih <3 En oo vielä varma, et oonko menossa lauantainakin Roosteriin ku siellä ois Temple Balls. En oikeen osaa ny päättää et meenkö vai enkö mee mut sen näkee sit.
En tajua miten oon unohtanu kertoo tän täällä aiemmin, mut Europe esiintyi tossa 27.9. Pakkahuoneella. Keikalle en päässy koska ei ollu varaa mut kävin pyörähtämässä siinä edessä ja pääsin bändin kosketinsoittajan Mic Michaelin kanssa kuvaan! Oli ihan mahtavaa <3 
Mut ei mulla oo oikeestaan nyt muuta ihmeellistä kerrottavana, seuraavaan postaukseen! Loppuun kuvia mitä oon viime aikoina ottanu :-)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti