rrock'n roll child

tiistai 29. joulukuuta 2015

Some kinda rocker, some kinda freak

Michael Monroe - The Bastard's Bash

Heei! Nyt mulla oiskin aikaa esitellä, mitä oon ostanu tässä viime aikoina. En ookkaan tehny pitkään aikaan ostopostausta, mut tässäpä nyt kuvia näistä mun ostoksista!

Tekonahkalegginsit 17,95 € Kuljun kartano. Näyttää jotenki tyhmältä tässä kuvassa ku en saanu aseteltua tota kauheen hyvin :D

Paita (jossa on napit eli voi pitää myös auki) 15,95 € Kuljun kartano.

Sukat 1,99 € Kuljun kartano.

Paita (jossa on myös napit eli voi pitää auki) 14,95 € New Yorker, Ideapark.

Että sellasia ostoksia :) Jonkin verran on tullu tuhlattuu rahaa. Tapasin tänää Janskun kaupungissa, ja käytiin kiertelemässä vähän kaikkialla. Ei oikeen löytyny mitää vaikka oliki lahjakortti Cybershoppiin ja Sokokselle. No mut onneks noissa lahjakorteissa on pitkä voimassaoloaika, ettei niitä tarvi heti käyttää. Tällee vapaapäivinä on kyllä ihan kiva kierrellä kaupungissa, vaikka se onkin täynnä porukkaa koska alennukset.
Tässä vielä jotain random kuvia.

Käytii tänää Prismassa aamupalalla, ai että toi leipä oli ihanaa!

Mun ja siskon huoneen ikkuna eilis aamuna :3



 Tajusin, et mulla ois taas ihan muutama keikka tiedossa ens vuonna, en millään malta oottaa!


5.2.2016 One Morning Left, Ember Falls, Watery@Dog's Home (???)

28.1.2016 Smokin' Aces@Jack The Rooster

15.1.2016 Kormus@Monitoimitalo 13

9.1.2016 Rust N' Rage, Uniklubi@YO-talo

8.1.2016 Pekka Heino@Jack The Rooster

2.1.2016 Pekka Heino, Out Of Tune@Ruby&Fellas (???)

1.1.2016 Pekka Heino, Out Of Tune@Ruby&Fellas

Parin keikan kohdalla en oo vielä ihan varma, et meenkö, riippuu nyt vähän. Ihanaa nähä taas Pekka pitkästä aikaa, se vaan on ihana :3. Ja Uniklubi, omg. Mut eipä mulla nyt muuta tän ihmeellisempää, ei muuta ku seuraavaan postaukseen! :)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti