rrock'n roll child

maanantai 8. elokuuta 2016

Huoneen remppa

Moi! Mun ja siskon huoneeseen tehtiin tosiaan pieni remontti tossa viime kuun puolella. Saatiin vihdoinkin uudet tapetit, ku siitä oli ollu jo kauan puhe et ne vois vaihtaa. Vanhat tapetit oli ollu jo todella monta vuotta, ja kaikki meidän perheestä oli sitä mieltä et ne oli ihan järkyt. :D Ne vanhat tapetit sopi paremmin lastenhuoneelle, eikä me olla siskon kaa kuitenkaa enää nii pieniä et ne sopis meille. Siis niissä tapeteissa oli jotain pinkkejä sydämmiä ja seinät oli valkokeltaraidalliset. Tai keltavalkoraidalliset, en ees tiiä kummin päin. Mut anyway, oon erittäin tyytyväinen lopputulokseen!


Tältä näytti vanha seinä (sori laatu, ja tossa vaiheessa tapetit oltiin poistettu)


Ostettiin kaks erilaista tapettia, ja sain mun puolelle tämmösen tapetin:


Tommonen aika perus harmaa, mut jos laittaa valot päälle nii näyttää niiku siinä ois jotai bling blingiä :D



Ja tältä näyttää siskon puoleinen seinä:





Tota siskon puoleista tapettia laitettiin myös tonne oven yläpuolelle.

Hankittiin myös uus matto, joka saa tän meidän huoneen näyttämään jotenki tilavammalta.


Tykkään kyllä paljon enemmän tästä nykyisestä ulkoasusta ku siitä vanhasta! <3 Laitettiin siskon puoleiselle seinälle peili, ja hylly josta löytyy siskon kuvia kavereista ja sukulaisista. Mun puoleisella seinällä on vaa mun valmistujaiskuva, mut aateltiin et voitais etsiä tolle seinälle joku rock-tyylinen taulu tai jotain.

Mut tämmönen vähän erilaisempi postaus tällä kertaa. Palaillaan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti