rrock'n roll child

tiistai 5. syyskuuta 2017

Päiväkirjamerkintöjä menneiltä vuosilta

Hei! Selasin tänään vanhoja päiväkirjoja, ja tuli sitten mieleen kirjoittaa niistä jotain merkintöjä tänne. Joten eiköhän aloiteta! PS. Nimet on muutettu.

5.4.2004
Tänään sain jäädä kotiin, vaikka oli koulupäivä. Emmi on ihan tyhmä, koska hän ei anna Barbiani takaisin. Loppu.

:DD First world problems.

--
10.4.2005
Rakas päiväkirjani! Tänään on hirveä päivä! Nimittäin Emmillä on syntymäpäivä! Se täyttää tänään 6 vuotta! Se on tyhmää, kun se saa huomenna ostaa synttärirahoillaan jotakin kivaa Euro marketista! Mä en lähde sen tyhmän siskon mukaan!!!

Nauroin tälle niiiin paljon :DDD. Olin joskus ihana sisko.

--
23.7.2006
Rakas päiväkirjani!
Oon tällä hetkellä kotona. Mun yks kaveri Pinja soitti mulle äsken, ja sano, et hän on leirintäalueella. Se kertoi yhen jutun Suvista ja Jonnesta. Tulin vähän suuttuneeksi ja surulliseksi siitä. Nimittäin Pinja oli ollut trampalla ja nähnyt Jonnen ja Suvin pomppimassa samaan aikaan trampalla, vaikka siellä pitää olla vain 1 kerrallaan. Niin, sit Pinja oli nähnyt, kun Suvi ja Jonne olivat halanneet toisiaan, ja sanonut toisilleen heipat, ja lähteneet omille teilleen. Taisin tulla vähän mustasukkaiseksi, sillä mä tykkään Jonnesta, mutta Jonne ei tykkää musta, eikä kyllä Suvistakaan, mut siltä kyllä näytti, et se tykkää Suvista. Mä tapan Suvin kun mä nään sen seuraavan kerran. Suvi yrittää saada Jonnen ittelleen, vaikka se tykkää Markusta. Ja sitäpaitsi, Jonne tykkää Hildasta! En kyllä usko!

En sano muutaku voi luoja... :'DD Mitä mun päässä on oikee liikkunu?!

--
28.7.2006
Rakas päiväkirjani!
Aina, kun mä oon kotona, niin silloin Suvin ja Jonnen pitää pussailla! Siis niinkö?! Pinja soitti mulle pari päivää sitten, ja sano, et Suvi ja Jonne olivat pussailleet Suvin vaunulla. Röyhkeää ja julkeaa! Kato, kun Suvi oli ruvennut pussaamaan Jonnea Suvin vaunulla, tai siis Suvin vaunun terassilla. Onneks Jonne ei rakasta Suvia, mut siltä vähän vaikuttaa, et se tykkää Suvista, vaikka mä tykkään Jonnesta! Sit Pinja sano puhelimessa, et Suvi oli pussannut ja hyökännyt Jonnen kimppuun tuvalla. Julkeaa! Mä vielä tapan Suvin!

”Julkeaa!” :DDD En kestä.

--
6.9.2006
Rakas päiväkirja!
Nyt tulee yks hauska juttu: Meillä oli tänään koulussa vikalla tunnilla pesäpalloa. Onnistuin lyömään pesismailalla Konstaa päähän. Kaikki vaan nauroi, niin nauroi Konstakin, kun ei sitä paljoo sattunut. Sit jatkettiin samaan malliin!

Tää vähän nolotti, ku satuin tykkäämään tosta jätkästä sillon.. :D Pesäpallo ei koskaa ollu mun juttu.

--
1.1.2007
RAKAS PÄIVÄKIRJA!
Arvaa, mitä eilen tapahtui? Vaihtui vuosi 2007! Vähä kivaa! Mä en pelkää enää ilotulituksia! Mä voitin eilen pelkoni. Pinja oli mun turvamies. Jonne ampui omia rakettejansa. Vähä ne oli ihania ja ROMANTTISIA! Mä vaan hypin ja taputin käsiäni ihastuksissani! Sit Jonne lähti paukuttamaan rakettejansa vähän kauemmas, ja arvaa, ketkä se kutsui mukaansa? Janeten ja Tean! Miksei mua?
Sit mun piti antaa Jonnelle uuden vuoden suudelma, mut enhän mä voinut, ku se on varmaan rakastunut Janetteen ja/tai Teaan! Sit yks tyyppi järjesti discot nuokuille. Sit arvaapa ketkä sinne tuli? Sinne tuli: Minä. Emmi, yks toinen Emmi, Loviisa, Pinja, Janette, Tea, tietysti se tyyppi eli Vilho, Markku, Klaus, Loviisan pikkuveli ja Jonne! Kun laitettiin Pussycat dollsin ”Buttons”, niin pojat meni toiseen huoneeseen (Klaus ja Loviisan pikkuveli oli sillon nukkumassa). Ja me tytöt jäätiin tanssimaan napaa heiluttaen. Yhessä vaiheessa mä avasin oven, ja rupesin heiluttelemaan lantiotani pojille! Vähä noloo! Jonne oli vähä söötin näköinen, kun se vaan tuijotti mua suu auki! Vähä ihquu! Sit mä menin takas tanssimaan muitten tyttöjen kaa ja Tea oli vaan, et vähä toi on noloo! Me tanssittiin melkein koko ajan. Discot alkoi tasan kello kuusi ja päättyi yhdeltätoista.

Joo siis pelkäsin joskus älyttömästi ilotulituksia. o_o Mut pääsin tosiaan yli siitä, onneks. Ja olin näköjään tehny hienoja johtopäätökisä, iha niiku tosta muka voi päätellä et se jätkä ois tykänny toisesta. :D Ja mikä ihmeen pissis oon ollu? Ei kai kukaa enää sano ”ihquu”? :D En ymmärrä itteeni.
--


Mut tässä oli nyt jotain, en oo oikeesti enää noin hölmö enkä kirjota noin tyhmästi. Nää jaksaa vieläki naurattaa!
Tässä ei ollu kaikki, voin tehdä joskus toisenkin osan jos joku haluaa lukea? Jos luit, niin kerro ihmeessä mikä näistä oli hauskin tai noloin? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti