rrock'n roll child

maanantai 13. helmikuuta 2012

Jotain jännää

Eilen oli kyllä aika jees päivä ! Oltiin meinaa siskon ja kaverin kaa kaupungissa, käytii Koskarin Cine Atlaksessa kattomassa yks hyvä leffa, ehdittiin käymää sitä ennen Gina Tricossa ku halusin ostaa yhen hienon paidan :)
Sisko lähti leffan jälkee kotii ja mä ja kaveri päätettii jäädä viel hetkeks kaupunkii. Käytii Sokoksella "vähä" suihkuttelemassa hajuvesiä, tuoksuttii sen jälkee iha kivasti :--D.
Sit käytii viel Anttilassa ku oli taas pakko käydä kattomassa niitä älyttömän upeita bändijuttuja. Huomasin siellä vaikka mitä jännää, esim. Nightwish-paita, Mötley Crue-muki.... <3 Käytiin sitte vielä jossai kuvailemassa ja lähettii sitte kans kotii. Ai niin,kävin ennen kaupunkiin lähtöä pitkästä aikaa luistelemassa !


Sain kaverilta jo etukätee ystävänpäivälahjan :) Karkkia (jotka oon ehtiny jo syömää) ja sit tollasen ihanan kortin :)


Tää päivä ei oo taas ollu mitenkää erikoinen.. en ollu koulussa ku piti hoitaa muutama asia, ja kävin sit samalla Koskarissa syömässä ja shoppailemassa :) En menny sit enää kouluu ku ei ois ollu kauheesti järkee.
Tässä mä oon nyt vaa dataillu,en oo oikee muuta ihmeellistä tehny.. tai no katoin kyl tossa puol kasin aikaa Salkkarit niinku aina ;). Huomenna pitäis jaksaa raahautuu kouluu... aaa ei yhtää jaksais ! Webtoteutusta, sivuntaittoo & vektorigrafiikkaa.. ei hitto oikeesti D: Mut kyl mä siitä jotenki selviän (kai..)

Ei tässä taas muuta ihmeellistä ollu.

2 kommenttia:

  1. Vai että luistelemassa, pisteet sinne! Itse en saisi aikaiseksi lähteä tuonne kylmyyteen, oli sitten miten vähän miinusta tahansa :')

    VastaaPoista