rrock'n roll child

tiistai 28. helmikuuta 2012

Kaikenlaista

Oltiin sunnuntaina museoajoneuvonäyttelyssä Kangasalla ku ei oikee muuta keksitty. Oli ihan hienoja autoja,otin muutamasta kuvan ja sillee.. olin vielä myöhemmi Sinin kaa :).
Mut mä voisin vaikka nyt laittaa vähä kuvia joita oon ottanu lähiaikoina. Btw noi autot on sitte sieltä näyttelystä.













Oli pakko ottaa pari kuvaa Sinin huoneesta



 Ja katottii just eile Sinin kaa toi Syvälle Salattu, nyt oon nähny sen varmaa kolme kertaa.. ei tohon voi kyllästyä,ainakaa mun mielestä :--D

Lähden kohta silmälääkärille ja sen jälkee oon kai kotona vaa.. ja oon ehkä illemmalla Sinin kaa jos se ehtii :).

Eipä tässä taas muuta.

ps. Löysin vielä yhden kuvan jonka oon myös itte kuvannu:

2 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia... toi tappara-auto oli iha best!! Ja olihan noi muutkin. miks et ottanu enemmän kuvii ??? siel oli paljon enemmänki hyvää kuva materiaalia=)))

    VastaaPoista