rrock'n roll child

maanantai 6. helmikuuta 2012

Moikka

Nyt on kyllä niiin tylsää et päätin tehä tänne jonkinlaisen pikapostauksen.

Oon tällä hetkellä koulussa, meillä on nyt atk-tunti menossa.. ope vaa puhuu jostai etätehtävästä jonka oon onneks saanu valmiiks. Ja me muut vaa dataillaa 8). Mennään syömään tossa joskus yhentoista aikaa. Hmm... mitähä mä vielä kirjottaisin tähä? Ainiin..kuulin eilen ekan kerran Avatarin uusimman kappaleen ja... rakastuin siihen ! Oikeesti kannattaa kuunnella, oon kuunnellu sen tänä aamuna varmaa kolme kertaa peräkkäin !


Ja tajusin vasta nyt et oon nähny Avatarin kerran livenä ! Oli muuten ihan hiton hyvä :)
Se oli siis Helloweenin lämppärinä joskus vuonna 2010 tuolla Tampereen Pakkahuoneella.. ja sit siel esiintyi sillon myös Stratovarius ! Oli paras keikka :) Mut se oli hyvä ku Avatar esiintyi sillon ekana, nii sit ku se laulaja pomppas sinne lavalle nii katon vaa et "Herrajestas ku on komee laulaja!!"
Ja sen laulajan nimi on siis Johannes Eckerström. Oi vitsi, haluan nähä Avatarin uudestaa !

Niin, ja suosittelen kuuntelemaan myös nämä Avatarin kappaleet:





No mutta eipä tässä sit muuta ollu!

2 kommenttia: