rrock'n roll child

keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Se ois jo sadas blogimerkintä

Tulipa tässä huomattua et oon kirjottanu tänne jo 99 blogimerkintää.. tässä tuleeki sitte sadas !

Muttamutta.. pitäsköhä sitä taas kertoo jotaki tästä päivästä? Ollaan vielä koulussa,atk-tunti menossa taas vaihteeks. Ei olla tehty vielä oikee mitää tehtäviä mut eipä se haittaa, on tää dataus niin kivaa.
Ja mulla on soinu koko päivän yks hyvä kappale päässä...


Oikeesti tää on vaa niin mahtava kappale ! Suosittelen kuuntelemaa :)

Meillä oli tossa aamulla pari tuntia liikuntaa.. pelattii vähä aikaa koripalloo ja sit pelattii kaverin kaa pöytätennistä, oli iha kivaa :)
Sit oli kuvista ja mulla meni melkee hermo sen mun työn kanssa.. se on niin vaiheeessa!
No mut mä päätin tehä sillee et alotin sen koko sommitelmatyön iha alusta. Heitin vanhat jutut roskii ja aloin piirtämää sitä sommitelmaa.. sain staattisen sommitelman valmiiks (onneks) ja sit huomenna voin alottaa dynaamista sommitelmaa. Ja hei, enää tunti nii sit päästää jo himaa !

Huomenna on varmaa kans iha jees päivä, pari tuntii matikkaa ja kuvista.. ja sit taitaa olla neljä(?) tuntia webbisuunnittelua.
No muttaaa... ei tässä taas muuta ollu,kirjottelen taas joku päivä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti