rrock'n roll child

sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Mahtava viikonloppu !

On ollu kyllä tähä mennessä iha mahtava viikonloppu ! Oon ollu koko viikonlopun marsun kaa kaksi kotona, pitkästä aikaa. Porukat on ollu koko viikonlopun yhellä leirintäalueella nii mie oon saanu olla iha rauhassa :).
Jos mä taas vähä kertoisin et mitä kaikkee oon tehny viikonlopun aikana.

Perjantai

Heti ku porukat oli lähteny nii aloin tottakai kiljuun ku koko kämppä oli vaan mun ja marsun käytössä :D
Kuuntelin sitte siinä vaa musaa ja datailin.. katoin puol kasilta Salkkarit, niiden jälkee The Voice of Finlandin ja sen jälkee tuli viel yks leffa, Matka Maan keskipisteeseen, oli iha katottava. Sit päätin viel kattoo Duudsonit tuli taloon ku se tuli uusintana. Katoin sen kyl jo torstaina mut ei ollu parempaa tekemistä nii kattelin sen sit uudestaa.
Datasin vielä sen jälkee ja menin nukkuu.

Lauantai

Heräsin joskus ysin jälkee vaikka oisin saanu nukkua pitkään. Katoin sitte vaa telkkaa ja söin sen jälkee aamupalan, pesin hampaat jne. Meninki sit jo koneelle,ei ollu uus asia. :D Juttelin Janskun kaa mesessä ja puhuttii et nähtäis joskus kahen aikaa tossa siltojen luona. Käveltii sitte sieltä Prismalle, ostin Syvälle salattu -leffan ja suklaata. Jansku osti kans ittellee suklaata ja sit käytii Prisman Hesessä syömässä isot ranskikset.
Mentii sen jälkee meille,katottii se leffa jonka ostin, en toki yhtää säikkyny. Jansku lähti leffan jälkee, mä söin siinä sitte vielä spagettia ku tuli nälkä ja lähin sitte kuuden aikaa Sinille, otin niille mukaan Scream nelosen ku Sini ei oo nähny sitä ikinä nii aattelin et voitais sit kattoo se. Se leffa jäi vähä keske ku puol kasilta alkoi Putous nii se oli sit tottakai pakko kattoo. Oli aika hauska jakso, repesin varmaa eniten sille ku Robin esiinty siellä, en ees tiiä miks repesin sille mut repesin kuitenki :D:D.  Mut en ymmärtäny sitä et Jani-Petteri tippu! Ei näin!
Mut jos on nyt pakko valita et kumpi voittaa, Leena vai Usko nii mun on pakko sanoo et se on kyl Leena, oon hajonnu sille enemmä ku Uskolle. Mut on se Usko kans iha hauska, vaikken kyl kauheesti repeile sen kaksmielisille jutuille.
Katoin vielä Terra Novan Putouksen jälkee, oli iha hyvä jakso. Datailin sitte vielä sen jälkee, latasin muutamia hyviä biisejä mp3seen, kuuntelin sitte vielä musaa,  ja menin joskus aika myöhää nukkumaa.

Sunnuntai

Eli tämä päivä. Heräsin varmaa joskus puol kympin aikaa, ja menin laittaan marsulle ruokaa. Heti ku vähä rapistelin sitä ruokapussia nii marsu alkoi heti huutaan ruokaa.. :D On se kyllä nii sulone ku sille vie ruokaa nii sit se meinaa tulla häkistään ulos :D. Se jäi sitte mun ja siskon huoneesee kiltisti syömää ruokaansa ja menin sit ite kattelee jotai leffoja toiseen huoneesee ku ei ollu parempaa tekemistä. Tässä mä nyt vaa datailen jonki aikaa ja lähen joskus kahen aikaa pysäkille ku meen kapeen tapaamaan yhtä nokialaista kaveria jota en oo nähny pitkää aikaa. Ja sit kattelen illemmalla Idolsin ja datailen varmaa taas niiku aina. Ei mulla muita suunnitelmia oo tiedossa.

Tässä tulee vielä muutamia kuvia joita oon ottanu viikonlopun aikana:





 Scream nelosesta.. unohdin kääntää ton kuvan, hups :D

 Tää on jostain apinaohjelmasta...

Siis tästä apinaohjelmasta.. aika random :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti