rrock'n roll child

lauantai 4. helmikuuta 2012

Saturday :)

Onneks on viikonloppu ! Oli kiva nukkuu taas tänä aamuna pitkää... tai no heräsin kyllä jo yheksän jälkee mut siis ei ainakaa tarvinnu herätä ennen seiskaa :). Katoin vähä telkkaa aamulla,söin aamupalan,pesin hampaat,puin,kuuntelin musaa ja tulinki sit koneelle. Juttelen mesessä kaverin kaa,muokkailen kuvia ja kirjottelen tätä.
Käytiin torstaina vähä shoppailemassa äidin kaa.. löydettiin mulle legginsit ja uudet farkut :). Ja olin muutenki koko torstaipäivän kotona ku kävin aamulla lääkäris ja aattelin sit etten mee kouluu ollenkaa...
Ai nii, mulle tuli eilen kirje mummulta :). Se lähetti mulle lisää rahaa,kortin,sit jonku pienen viestin ja Michael Monroen kuvan !! On mulla ihana mummu :)


Iskä heittää mut kaupunkii joskus ennen yhtä,ku nään yhen kaverin siellä..aateltii mennä Hesee ja sit leffaan !
Mennää kattoon sellane leffa ku Hulluna Saraan.. se juoni vaikuttaa jotenki mielenkiintoselta ku oon lukenu siitä leffasta jotai. Sit me varmaa vaa kierrellää kaupungis ja sillee.. tulee varmasti iha hyvä päivä :).
Sit illalla täytyy tottakai kattoo taas Putous ja Terra Nova, oon jääny niihin niin koukkuun.
No mut ei mulla muuta, hyvää viikonloppua ihmiset !

1 kommentti:

  1. Mukava päivä varmasti tulossa! Itse olin vastineeksi aamulla koulussa kello yhdeksän tekemässä ruotsin koetta :/

    VastaaPoista