rrock'n roll child

perjantai 6. huhtikuuta 2012

Ei keksi otsikkoa

Onneks eilen alkoi pääsiäisloma ! Että ei onneks tarvinnu olla tänää koulussa :). Maanantainakaa ei oo koulua,ihanaa<3 En oo tehny tänää mitään erityistä, katoin Simpsonit-maratonin. Eka jakso alkoi joskus puol yheltätoista ja viimenen jakso alkoi kai joskus puol neljältä. Emmä kuitenkaa jaksanu kattoo ku vaa muutaman jakson. En aatellu kuitenkaa iha koko päivää kattoo Simpsoneita :--D.




Mua jostai syystä huvitti et siinä Kauhujen talo (vai mikä lie) -jaksossa matkittii vähä Twilightia :---D Voi elämän kevät oikeesti. Se oli jotenki typerästi tehty :D.
Söin sitte ruuan joskus puol neljän aikaa, datailin siinä vaa ja ootin iha innolla illan Salkkarijaksoa.. mua siis jännitti se ku tiesin jo mitä Seppo meinas tehä ittellensä D: No mut toivottavasti se ei nyt vaa kuole !
Sen näkee sitte maanantain jaksossa.. pakko oottaa siihen asti.  Sit Salkkareiden jälkee kattelin vähä aikaa Voice of Finlandia, taisin kattoo vaa Michaelin tiimin esitykset. Niitä muita esityksiä en sit jaksanukkaa kattoo :D.  Olin vaa netissä ja sain VIHDOINKI katottua kaikki Tuuliranta-jaksot  ! Mun on pitäny kattoo ne joku päivä mut.. tänää sit ehdinki kattoo ne kaikki kymmenen jaksoo peräkkäin. Olihan ne jaksot iha mielenkiintoisia ja jänniä.  Ainaki ne oli sopivan lyhyitä ettei yhtee jaksoo menny sentää tuntia.
Sitteen oon vaa kattonu huomisen Muumijakson netistä ku en muuta tekemistä keksiny. Katoin  sen jakson iha siks vaa etukätee ettei tarttis herätä Muumeille ku sais kerranki nukkua. Paitti et joutuisin kuitenki heräämää ennen kymppiä ku marsu kuikuttaa ruokaa joskus siinä kasin tai ysin aikaa ja sit en enää tietysti saa unta. Noh, ei voi mitään, sellasta se on ku omistaa marsun :--D.

Huomenna oonki sit Janskun kaa pitkästä aikaa :--). Suunniteltii et tehtäis pitkä kävelylenkki ja kuvattais samalla. Sit Jansku tulee ehkä meille, voitais vaikka kattoo joku hyvä leffa siinä. Että ihan hyvä päivä tiedossa. Sit joskus illalla vois kattoo sellasen leffan ku 2012 joka tulee tv viideltä, kuulemma ihan tv-ensi-ilta.
Vaikuttaa se ainaki juonen perusteella mielenkiintoiselta.. missaan sitte Terra Novan ku se tulee samaa aikaa ton leffan kaa. No mut onneks Terra Novan voi kattoo netistä ;--).

Sunnuntaista en ole vielä yhtään varma että mitä tekisin. Voisinhan  mä kysyä taas Janskua jossei sillä oo mitää ihmeellistä... sit voitais käppäillä taas jossaki ja kuvata, yllätysyllätys.





Tommosen kuvan nappasin yks päivä. Oli hiukan tylsää bussia odotellessa.
No mutta mitäköhän mä voisin tehä maanantaina.. aivan, meille tulee vieraita koska siskon synttärit.
Tai siis siskon oikeet synttärit on vasta keskiviikkona mut niitä juhlitaan vähän etukäteen.
Ainiin, mie meen pitkästä aikaa Helsinkiin keskiviikkona ! Vähänkö kiva päästä taas sinne :---).
Mennään siis sinne luokan kanssa. Ihan kivaa siitä varmaa tulee :D. Täytys vaa kysyy joltaki et kai siel saa shoppailla vai mennäänkö me kokoaja jossai.. ois meinaa kiva shoppailla sieltä jotai jännää ja sit ottaa kuviaa. Heh, mä nyt oon vähä valokuvausfriikki? :---D  Oon joskus aika myöhää kotona.. hmm.. en vissii nää Salkkareita mut ei voi mitää. Netti on kaveri  ;).

No muttaa.. en nyt keksi muuta kirjotettavaa.

 HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ!


2 kommenttia: