rrock'n roll child

sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Hmm

No oho, nyt taitaa olla jo huhtikuun eka päivä.  Joo, aika menee kyl nopeesti.. mut ihanaa, ei oo pitkä aika kesään ! :) Viikonloppu meni iha kivasti, perjantaina en tehny mitää ihmeellistä, katoin Salkkarit ja Idols tekee hyvää... niin ja datasin. Lauantaina (eilen) olin pitkästä aikaa yhen kaverin kanssa. Käppäiltiin vaa kaupungissa ja otettii kuvia. Ja sit katoin joskus illemmalla Terra Novan. Tuli jo kymmenes jakso kolmestatoista. Heei emmä halua et se loppuu.. vai onkohan siitä tulossa toista tuotantokautta? Tietääkö kukaan? Mä vaa jotenki tykkään siitä ohjelmasta.:).
Niin ja meidän marsu sai oman pienen pedin. Hihih, on se niin lutunen siinä.


Hmm... tänää en oo tehny ainakaa vielä mitää erikoista. Katoin aamulla Muumit, sit kävin ostamassa ärrältä lipun Tammerfestii ja sit kattelin puol kahentoista aikaa Lehmäjengin ku ei ollu parempaa tekemistä. Mulla on vähä sellane fiilis tänää etten jaksa olla kenenkää kaa.. haluan vaa ottaa kerranki rennosti enkä mennä missää.
Oon kuitenki taas huomenna yhen nokialaisen kaverin kanssa. Ja ens viikonloppuna voisin olla kans jonkun kaa. Ainiin, täytyy kattoo tänää Voice of Finlandin uusinta ku en kattonu sitä perjantaina toisen ohjelman takia.
Ja sit täytyy kattoo Idols koska NEGATIVE<3. Ja Jonne Aaron on vierailevana tuomarina !
Sit Idolsin jälkee aattelin kääntää kanavan neloselle ku sieltä tulis Twilight - Uusikuu. En oo nähny sitä piitkää aikaa nii kyllähän sen vois kattoo.
Mulla on tavallaa semmone pidennetty viikonloppu koska en mee huomenna kouluu. Mulla on aamulla verikoe enkä sit varmaa mee enää sen jälkee kouluu. Ja sit oon joskus puol kolmen aikaa sen kaverin kaa.
Laitan viel kuvia mitä oon ottanu lähiaikoina.









Tommosia on vaa tullu kuvattua :). Ulkona on ollu ihana ilma.. ja on edelleen.

Niin ja ihan tällee btw, maistoin tänää ekaa kertaa tota Angry Birdsiä :---D Maistuu oikeesti aika hyvältä.

Mut ei tässä nyt muuta ihmeellistä ollu.

2 kommenttia: