rrock'n roll child

lauantai 29. joulukuuta 2012

One more minute

Tosi kiva juttu, olin kirjottanu pitkän stoorin ja ku yritin linkata tähä yhen kappaleen nii sivun lataamisvirhe.
Anteeks kuinka? Yritin kokoaja uudellee et se ois häippässy, lopulta jouduin painamaan edellistä, ja taas tuli joku sivun lataamisvirhe....häippäsin koko sivulta, katkasin nettiyhteyden, ja yhdistin taas.. tulin takas Bloggerii, etin sen tekstin,klikkasin ja..... siinä tekstissä oli vaa muutama sana. Nice.
En  kyllä enää rupee mitää pitkää juttua tähä kirjottaa, joten tiivistettynä sitten: oltii tänää Janskun ja siskon kaa kaupungilla, käytii Epesillä josta ostin lipun Hardcore Superstarin keikalle.Sen jälkee pyörittii Koskarissa, Seppälästä löyty yks kiva paita ja Tigerista ostin uudet hanskat. Taidettii me jossai muuallaki käydä mutten nyt muista missä. Ja käytii viel Hesessä syömässä. Että semmone päivä :)
Pitkän jutun sijaan tuliki sit tämmöne aika lyhyt postaus... Ja kuvaton, koska en jaksa laittaa nyt kamerasta kuvia koneelle ja netistä ei jaksa ettiä mitää kuvaa.. Jos mä nyt sitte heitän sen kappaleen tähä mikä mun pitiki linkata. Ja tästä  lähtien taitaa olla viisasta, et kirjotan eka koko jutun Wordii ja tallennan sen. Sit siitä kopsaan sen tänne. Oon mä nii ennenki tehny, mut aattelin ettei tää kone tällä kertaa kettuilis mulle.
Mut joo, tässä tää kappale, yks maailman parhaimpia Hardcore Superstarin biisejä!


ps. oisin varmaa heittäny tän koneen ikkunasta pihalle jos tähä ois tullu uudestaa se juttu...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti