rrock'n roll child

sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Somekind Of Magic





Oltiin torstaina siskon ja Janskun kaa kattelemassa raketteja.  Oli kyllä mahtavia!

Oon muute kivasti kironnu sitä etten oo saanu tänne taaskaa kuvia, vaikka oon tota aijaa.comia käyttäny..
Mut sit tajusin et pitäs se kuvan osote kopoida, eikä sitä yllä olevaa linkkiä, jos tajusitte :D.
Tunnen itteni nyt kauhee viisaaks :D:D
 Tein jo kaks tumblr -osotettaki ku eka tunnus ei onnistunu, ku se ei enää päästäny mua sillä tunnuksella kirjautuu ja nii. Täyty sit tehä toinen tunnus, joka toivottavasti toimii. Sinne sit laitoin kans noi rakettikuvat et oisin joltai sivulta saanu niitä kuvia tänne.... sekavaa.

No mut, eile tuli käytyy siskon kaa vähä joululahjaostoksilla :) Käytii eka Koskarissa, jossa latasin bussikorttini, ja sit käytii tekemässä muutama ostos Tokmannilla. Ostin parille kaverille ja siskolle lahjan.
Ostin siskolle kihartimen ja suklaata. Kavereiden lahjoja en taida nyt tänne kertoo, ku saattaa olla et ne lukee tätä blogia :D.  Sit sisko osti mulle lahjaks Miss Farkku-Suomi -leffan. Siinä vaa sit kävi niin, et äiti oli jo ostanu sellasen meille... tänää pitäs käydä vaihtamassa se johonki muuhun. Aattelin et sisko vois ostaa mulle vaikka Varaston tai Ice Age nelosen. On se kiva ku melkee kaikki lahjat tiedetää jo etukätee mut ei voi mitää.. :D 

No mut, tästä tuli nyt aika lyhyt postaus ku ei keksi muuta sanottavaa. Moikka!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti