rrock'n roll child

keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Thunderstruck

Heippa!  Mun piti kirjottaa tänne vasta huomenna, mut en taida ehtiä, ku aikaa kuluu varmaa kivasti teeveen ääressä. Se ei siis tarkota, et kattoisin jotai linnanjuhlia :D Aattelin meinaa kattoo pari leffaa mitkä lainasin viime viikolla kirjastoautolta.. Ja sit kaheksalta Pelkokerroin (nelonen) ja ysiltä Land of the Lost (tv5), joka on mun mielestä ihan paras leffa!
Ja mun viikonloppu alkoi tänää :) Koska huomennahan on itsenäisyyspäivä. Ja perjantaina ei oo ketää tettipaikalla joten mun ei oo järkee mennä sinne, ja ope ei oo sillo koulus.. :D
Sain perjantaille kuitenki etätehtävän, tein sen kylläki jo tänää mut ei se mitää :D.
Sain valita minkä tehtävän haluaisin tehdä, nii valitsin kuvakollaasitehtävän. Siinä kollaasissa pitäis olla joku tietty teema, nii mulle tuli heti mielee,et vois ottaa kuvia noista lumisista puista. Tein niistä just äske kollaasin, joka onnistu aika hyvin. Onneks muistin just eile ladata Picasa kolmosen, sillä saa tehtyy iha hyviä kollaaseja :).  Niin ja voisin laittaa nyt tähä välii taas kuvia, mitä otin sunnuntaina. Tein niistä parit kollaasit :)




Semmoset :) Niin ja hei, toi väitti taas et ois tallennustila lopussa o.o Miks toi väittää sillee?
No mut sain kuvat laitettuu, ku latasin ne eka johonki päin nettiä, ja sit kopioin ne url-osotteet ja sit sain ne tähä, yay! Täytyy kai tästä lähtien alkaa tekee sillee, jos kuvia ei tänne muuten saa.
No mut nii, huomenna ei siis tapahdu mitään erikoista. Perjantainakaa ei taida tapahtuu mitää ihmeempii, käyn sillo ostamassa Janskulle lahjan, ku sillä on tänää synttärit! Ja jos näkisin Janskua vaikka viikonloppuna nii voisin antaa sen lahjan sille sillo :)
Niiin ja mulla on ens kuussa synttärit! Täytän sillo jo 18 :) Joo aika menee nopeesti.
En kyllä tiiä mitä toivoisin synttärilahjaks.... no ehkä rahaa vaa. Niin ja jos porukat suostuis ostaa mulle lipun Sauna Open Airiin, se ois myös tooosi kiva lahja! <3 Mun on vaa nii pakko päästä sinne, koska Nightwish<3 Ja Children of Bodom!  Ootan innolla sitä ku ne muut esiintyjät julkastaa sitte joskus.
Keikat on vaa parhautta<3.  Ja ens viikolla on se RASKASTA JOULUA! AAA mä en vaa jaksa oottaa!
Ja sit ens sunnuntaina nään Hannan pitkästä aikaa :) Nähää sen tapaamisen jälkee seuraavaks 21.12, ku mennää kattoo The 69 Eyesii ja Baby Janee.. :) Baby Jane on siis hard rock-yhtye Ruotsista. Vähä siistii!
No mut, eipä mulla taida taaskaa olla muuta kerrottavaa, joten sanon nyt näin etukätee että Hyvää Itsenäisyyspäivää!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti