rrock'n roll child

lauantai 15. joulukuuta 2012

Raskasta Joulua + Painajainen merellä


Torstaina oli siis se kauan odotettu Raskasta Joulua tuolla Tamperetalolla. Konsertti oli siis Isossa salissa, eka kävin tietty jättämässä takin narikkaa, näytin ovella lippua, ja etsin paikkani yleisöstä. Ku siellä siis on istumapaikat. Ja olin varannu ittelleni iha hyvän paikan. Mua vaa ärsytti hieman se, ettei tolla keikalla saanu kuvata, varsinkaan salaman kanssa. Joten en kuvannu :D Ton kuvan otin jostain päin nettiä.
Siellä oli siis Pasi Rantanen (Thunderstone), JP Leppäluoto (Charon, Harmaja, Northern Kings), Jarkko Ahola (Teräsbetoni, Northern Kings, Ahola) ja Ari Koivunen (Amoral). Kaikki artistit veti mun mielestä tosi hyviä versioita joulubiiseistä :) Oli myös hienot tehosteet.  Kannatti siis mennä! Eli ainoo negatiivinen asia oli vaan se ettei saanu kuvata.. Eikä nyt tuu muuta asiaa mieleen tosta keikasta.

Tänää tuli sit käytyy siskon kaa kattomassa Nightmare - Painajainen merellä, se salkkarileffa siis.
Mun mielestä se oli tosi hyvä!  Ja mun mielestä siinä oli enemmän komediaa ku jännitystä :--D
Mulle tuli siinä tosin yks asia hieman puskista..... :D Mut ei siitä sen enempää.  Ja Joonatan oli paras! :--D Suosittelen leffaa! :) Tässä on viel sen leffan traileri:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti