rrock'n roll child

lauantai 1. joulukuuta 2012

Shot Of Poison

No niin, leffafriikit, tänää tulis teeveestä viis leffaa putkee jos kiinnostaa :-D.

Marmaduke klo 15 nelonen
Prinsessa & sammakko klo 16.45 nelonen
Nyt bailataan! klo 19 tv5
Spiderman klo 21 tv5
Primeval - saalistaja klo 00.05 nelonen

Aattelin siis ite kattoo noi kaikki... :D Koska mullei varmaa oo muutakaa tekemistä ja leffamaratonit on kivoja.

Tässähän on viel puol tuntii aikaa.. AINIIN mun piti tehdä tänne HAASTE!
Löysin sen yhen ihmisen blogista, se ei tosin maininnu mun nimee mut se sano siinä postauksessa et kyl kaikki saa kuitenki tehä sen.. :D Eli joo, tässä tää haaste tulee!


Haasteen antoi Alisa
○ Kerro 11 asiaa itsestäsi.
○ Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
○ Keksi 11 uutta kysymystä.
○ Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
○ Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.

Faktat
1. Pureskelen kynsiä vaikken sais..:D
2. Mulla soi AINA joku kappale päässä
3. Tätä haastetta tehdessä mun päässä soi Lita Fordin Shot Of Poison :D
4. Oon tavannu varmaa miljoonia julkkiksia elämäni aikana, koska oon käyny ja käyn edelleen paljon keikoilla
5. Tykkään käydä kirjastossa (Lainasin just tiistaina Kultaisen Kompassin toisen osan)
6. Tykkään pitkistä matkoista, kuljin sitte millä kulkuvälineellä tahansa :---D
7. Oon, tai oon ainaki ollu hyvä äikässä,enkussa ja ruotsissa
8. Stressaannun helposti ja stressaan myös pienimmistäkin asioista
9. Jos oon viikonloppuisin yksin kotona, valvon yleensä koko yön ja aamulla oonki sit kivan väsyny
10. Osaan säästää rahaa, mikä on aika ihme juttu :D
11. Tuun yleensä toimeen kaikkien ihmisten kanssa


Haastajan kysymyket mulle.
1. Mitä näillä haasteilla yritetään tavoitella ? - Oon miettiny ihan samaa! Mut ehkä ihmiset vaan haluaa tietää lisää muista ihmisistä? :D
2. Millaisen tatuoinnin ottaisit ? - En oo ihan varma, ehkä joku pieni pääkallo vaikka nilkkaa :--D
3. Oletko koskaan harkinnut lopettavasi bloggailun ? - En
4. Varastaisitko tavaroita jos tietäisit ettet jää kiinni ? - Vaikken jäis kii, nii en varmaa silti uskaltais.. :D
5. Mitä mieltä olet anonyymeistä haukkumiskommenteista ? - No kaippa se on ihan sama, kirjotetaanko ne anonyymisti vai ei, mut haukkumiskommentit on silti tyhmiä
6. Mielipiteesi joulusta ? - Ihana!
7. Jos mä oon sun isä, niin miten sä voit olla mun äiti ? - Ööhh.. en ihan tajunnu :-D
8. Miksi aloitit blogin pitämisen ? - Vaikuttaa kivalta.. en osaa oikein muuten perustella
9. Mitä mieltä olet venytyskoruista ? - No jaa, en oikee osaa sanoo... en varmaan ite käyttäis
10. Mikä on maailmankaikkeuden eeppisin kappale ikinä ? - Hmm... ei tuu nyt mitään sellasta kappaletta mielee
11. Voiko kala käyttää polkupyörää ? - Siinäpä vasta kysymys :-D

Kysymykset niille jotka haastan
1. Hassuin lempinimi mikä sulle on keksitty?
2. Onko teillä lemmikkiä? Mikä,minkä rotuinen ja nimi?
3. Kolme maata joissa haluaisit käydä?
4. Lentokone -vai laivamatka?
5. Biisi joka kertoo sinusta?
6. Elokuva, jonka aikana itkit?
7. Kappale, jonka aikana itkit?
8. Lempielokuvagenre? (kauhu,komedia jne)
9. Twitter vai Facebook?
10. Menisitkö mieluummin keikalle vai elokuviin?
11. Asia, jota et ikinä voisi tehdä vaikka maksettais?

Joo, semmone haaste. En jaksa mainita tässä mitään tiettyjä ihmisiä jotka haastaisin, joten haastan tähän nyt ne jotka tän postauksen lukee! :) Oli vaikee keksiä noita kysymyksiä..

Mut hei, täällä on satanu jo aika paljon lunta,mahtavaaa!

Ja AAAAAAA mitä hittoa mä teen, tää väittää et tallennustila loppu enkä saa noita kuvia TAASKAA tänne DDD: Oikeesti nyt joku auttaa? Tuli taas kuvaton postaus, ja saamne syyttää siitä bloggeria!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti