rrock'n roll child

lauantai 15. kesäkuuta 2013

Kill them all, burn them underground

Hellou. Ei oo tullu kauheesti kirjoteltua tänne mitää, viimeisin postaus tais tulla maanantaina..
Mut joo, aattelin viel näyttää millanen se koru on jonka ostin sillo Sauna Open Airista.

Tämmönen se siis on. Ja  makso vaan 3 euroo :)
Oon nykyään koukussa Vampyyripäiväkirjoihin. Siis en siihen tv-sarjaan, vaa niihin kirjoihin. En oo itseasias kattonu ollenkaa sitä sarjaa.
Enkä ees oikee tiiä miks oon niihin kirjoihin nii koukussa :-D
Luin ekan osan joskus kaua aikaa sitte..

Lainasin nää kirjastoautolta joskus keskiviikkona.. Oon nyt lukenu toisenki osan, ja tällä hetkellä oon lukemassa kolmatta osaa.. 
Suosittelen noita kirjoja!

Öööm, mitähän muuta mun piti kertoo? Ainii.. Olin eilen Janskun kaa.. Oltiin niillä ku Janskun piti vahtia pikkuveljeään. Pelattiin pari erää Afrikan tähtee, näytin Janskulle torstain jakson Salkkareista ku se oli musta nii jännä :-D Kuvattiin, ja pelattiin sulkkista siinä pihassa vaikka siel vähä tihkutti vettä. Mut kivaa kuitenki oli!

Lainasin Janskun iskän crokseja ku en jaksanu hakee omia kenkiäni toisen oven takaa :--D
Jee :D
Lähin joskus puol viiden jälkee kotii, ku tasalta oli sauna. Saunan jälkee pidettiin perheen kesken pieni leffailta (mun kunniaks, koska olin saanu opiskelupaikan tästä läheltä), katottii Vuonna85 ku porukat oli ostanu sellasen kauppareissulta. Oltiin äidin ja siskon kaa jo nähty se leffa, mut se oli pakko kattoo toisenki kerra!

Leffanaposteltavaa; vesimelonia, kurkkua,paprikaa, (onks toi kukkakaalia?), kahta erilaista dippiä. sipsiä. juustoo, viinirypäleitä ja suklaata :-D 

Tästä päivästä en sitte osaakkaa sanoo et mitä tekis. Käytii äske siskon kaa mummilla, ku mummilla oli jotai asiaa jalkahoidosta. Se oli siis varannu mulle ja siskolle ajan jalkahoitoon ens torstaille, vähä kiva!
Nyt sisko ja äiti lähti käymää kaupassa, iskä kunnostaa parveketta ja mä vaa datailen. Marsu taitaa nukkua.
Mietin justiinsa, et pitäskö pyytää jotaki kaveria tonne ulos, vai pitäskö vaa olla koko päivä sisällä.. Vaikee valinta. Kattoo ny et mitä keksin :-D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti