rrock'n roll child

tiistai 4. kesäkuuta 2013

Mua kutsuu mukaan rytmi musiikin



Mooip! Mulla onki nyt täs hyvää aikaa tehä tänne jonkinlaine postaus. Eka postaus tässä kuussa.

Lauantaina ois ollu YlexPop, mut en päässy sinne ku oli serkun ylppärit, ja sit ku halusin lähtee viel käymää Viialassa porukoiden kaa.. Ens vuonna sitä YlexPoppia ei oo Tampereella, mut ehkä se taas joskus vois tulla. Ja onhan mulla aika hyvin keikkoja viel tulossa, et eipä täs mitää hätää oo :-D
Ei siel Viialassa mitää kovin erikoista ollu, mut tässä nyt kuitenki vähä kuvia siltä suunnalta.

Siel on lintu :D
Tota ennen oltiin siis siellä serkun ylppäreissä, nii sain siel mummulta Jonne Aaronin levyn, jonka se oli luvannu mulle ostaa :-) Toi levy on mahtava!


Sunnuntaina tuli oltua Janskun kaa, käveltii kaikkialla, juteltii, otettii kuvia ja nii :) Käveltii kaupunkii ja sieltä mentii viel Rosendahlii.. Oli onneks hyvä ilma! Ja aika lämmin, tuli kahlattua ennen kaupunkiin menoa.

Rosendahl on hieno paikka.

Eilen taas tuli oltua ulkona piknikillä Sinin, siskon ja marsun kaa :3 Sisko piti marsulle seuraa, ja mä ja Sini vaa tuherreltii jotai mun Demi-kalenterii, piirrettii mm. pirunsarvet Krista Kososelle, ja viikset jollekki oudolle tyypille.. Juuri näin :D Sini oli ottanu meille sellasen aika ison viltin, kasan lehtiä, jätskiä ja mehua.
Mentii välillä pakoo sellasia lentäviä matoja, ja naurettii kaikelle tyhmälle :''D Että sellasta...



Tossa viel vähä videoo sunnuntailta, oli pakko ottaa videoo tosta vedestä, ku oli hienon näköstä :-D
No mut eipä tässä muuta, tänää Rockwallin keikalle Janskun kaa! Siitäki teen varmaa postauksen jossai vaiheessa :)

PS. Tajusin tänää et osaanki jo Rockwallin Sulle kirjoitan -kappaleen ulkoa! Nyt oon ylpee ittestäni :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti