rrock'n roll child

keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Movies

Lainasin tässä äskettäin kirjastoautolta kolme leffaa, jotka ajattelin kattoo joku päivä. Ehkä viikonloppuna vois jos on aikaa.
Kultaisen Kompassin oon nähny jo varmaa 3 kertaa, mutku se on nii hyvä leffa mun mielestä!
Oon sen kirjana lukenu joskus ku olin ammattistartilla.
101 Dalmatialaista: Pikku Kikero Lontoossa. Ei varmaan tarvi perustella miks lainasin? Disneyleffat on parhaita!
Hei Me Lennetään tuli tässä joku viikonloppu teeveestä mut en voinu kattoo sitä jonku toisen leffan/ohjelman takia. Ainaki mitä luin DVD:n takakannesta, nii vois olla hyvä leffa!

Tällä kertaa vähän lyhyempi postaus, mulla on muuten nää postausaiheet tällä hetkellä aika vähissä. Saa toki ehdottaa jos jollakin ois mulle joku postausaihe mielessä! Mielellään sellanen mistä sit osaisinki kirjottaa :--D

PS. Törmäsin tänää yhteen sivuun missä pystyy vaihtaan ton hiiren "ulkoasua" sillee hienosti. Siis toi mikä mulla nyt on käytössä, vähä niiku hevimerkki vai mikälie onkaa :D Mut siis niin, onnistuin kadottaan sen sivun, nii jos joku tietää sivun osotteen nii saa linkata!

4 kommenttia: