rrock'n roll child

tiistai 14. lokakuuta 2014

Oh, won’t you help me find my way?


Mooi! Mulla alkoi periaatteessa jo viime tiistaina syysloma, ku olin vaan maanantain ja tiistain koulussa, ku ehdin tulemaan tiistai-iltana kipeeks..  Oon edelleen jonkin verran kipee ja en tykkää kyllä ollenkaan! Tälleen lomalla ei oo kiva sairastella kotona. Nenä vaa vuotaa ja yskittää kivasti..Yhessä vaiheessa mulla oli kurkku kipee.
Viikonloppukin meni kotona sairastellessa, tai no mitä nyt käytiin perjantaina nopeesti yhellä kirpparilla ja oltiin vähän aikaa kaverilla.
Lauantaina alkoi Putous, jee! Olin jo aika kauan oottanu et millanen tää uus Putous nyt olisi. Ei siinä ne osiot oo ainakaa mihinkään kadonnu.. Suurin osa sketsihahmoista on aika mitäänsanomattomia. Mutta tykkään kyllä Karjalan Kandalfista ja Kissistä. Katoin eka et se Kissi ois ollu oikeesti nainen :D
Katoin myös pitkästä aikaa Leijonakuningas kakkosen, ja sisko teki mulle hienon aterian.

Jee siinä on lohkoperunoita ja lohta :3

Sunnuntai meni myös tottakai kotona, datasin liikaa, katoin taas Talent USAn (Howard on ihana :3) ja Vain elämään uusinnan.Yleensä mun sunnuntait menee näin.
Oon vaa kokoajan oottanu ihan innolla tän viikon lauantaita ku pääsen taas keikalle :3 Lost In Music! Siellä on muutama rakkausbändi niinku oon varmaa jo kertonutkin. Toivottavasti selviän hengissä!
Ja toivottavasti en myöhästy vikasta bussista, toi keikka kuitenkin tulee kestämään melkein aamukolmeen asti.. :D Et sellasta. Nää oli taas näitä perus kuulumisia, kuten varmaan huomaa niin enpä oo ehtiny tekeen mitään tän ihmeellisempää sairastelun takia. Vois varmaan lopettaa tän postauksen tähän, ja kirjottaa seuraavaks sitten siitä lauantain keikasta!
Jalle Vernellä oli muuten synttärit sunnuntaina, onnea vielä! :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti