rrock'n roll child

maanantai 27. helmikuuta 2017

24.-25.2.

Moi! Mulla oli taas ihana livemusiikin täyteinen viikonloppu. Perjantaina oltiin Tampereen Hannan ja muutaman muun kanssa Roosterissa, ku siellä oli sellanen Saarihelvetin esiklubi. Pääesiintyjänä oli upea Dark Sarah ja lämppärinä oli Amendfoil ja Manzana.
Amendfoil starttas illan käyntiin. Mulla on sellanen muistikuva et oisin nähny kyseisen bändin joskus aiemminkin, en vaa muista millon ja missä.. Mut oli erittäin jees keikka!



Seuraavaks oli Manzanan vuoro. Olin myös päässy todistaan tätäkin bändiä joskus aiemmin livenä, mut sillo en tainnu ees keskittyä kunnolla kuunteleen. Nyt ku pääsi kunnolla keskittyyn bändin musaan, nii ei voi sanoa muuta ku vau! Yllätti ihan täysin. Bändin laulajalla Pirittalla on ihan mieletön ääni ja energiaa kyllä riitti! Erityisesti mieleen jäi biisit Falling To Pieces ja Mother Can't Rock. Varsinkin toi viimeksi mainittu biisi, ja joka muistaakseni oli heidän vika biisi settilistassa. Just sellanen biisi jonka aikana voi vaikka moshata! Törkeen kova.

 




Manzanan jälkeen kävin moikkaamassa bändin kitaristia Henkkaa ja otettiin selfie.
Pian lavan otti haltuun ihana Dark Sarah. Mulle selvis vasta samana päivänä että Erkka Korhonen soittaa kyseisessä yhtyeessä, ja olin yhtä hymyä bändin keikan aikana. Oli eka kerta ku näin tän bändin livenä, ja pakko sanoa et kyllä oli aivan mahtava show! JP Leppäluoto vieraili lavalla mm. Light In You:n (oikeasti Tony Kakko laulaa siinä) ja Dance With The Dragonin aikana. Toi Dance With The Dragon vasta onkin Dark Sarahin ja JP:n hittibiisi. <3 Iho meni kananlihalle, oli vaa niin jäätävän upea esitys!











 
Keikan jälkeen otettiin kuvat JP:n ja Erkan kaa, oli muuten ihanaa päästä ekaa kertaa tapaamaan Erkka kasvotusten. :3 JP jo ehti halata mua ennen ku ees ehin mitään sanomaan, ja hän sanoikin et: ”Oho, käyn heti päälle!” Ihana :D. Nähtiin myös muut Dark Sarahista ja otettiin kuva, kiitin myös keikasta. Muut porukasta lähti jossai vaiheessa mut me mentiin Hannan kaa vielä takabaarin puolelle joksikin aikaa, ja lähdettiin yhtä matkaa keskustaan. Oli kiva ilta!

Lauantaina oli Rokkibaari Bändärin 3-vuotissynttärit, jonne olin hakenut kutsun jo hyvissä ajoin. Tampereen Hanna tuli mun aveciks. ;D Bileet ois alkanu jo klo 18, mut tultiin seiskan maissa. Talo tarjos ilmaset juomat joten ei siinä tarvinnu hirveesti käyttää rahaa illan aikana. Pari meidän kaveria liittyi seuraan vähän myöhemmin. Klo 23 oli tarjolla mahtavaa livemusaa kun JC Halttunen ja JP Leppäluoto tarttuivat kitaraan ja alkoivat esittää vaikka mitä hienoja biisejä. Tuli mm. The Doorsia ja Ramonesia, ai että!





Keikan jälkeen otettiin nopeesti kuva JP:n kaa ja kiitettiin taas keikasta. JP on ihana ku se aina halaa vaikkei sitä pyytäiskään. :3 Muut meidän porukasta lähti keikan jälkeen mut me jäätiin Hannan kaa paikan päälle. Käytiin myöhemmin vielä Hesessä ja Hanna feidas vähän ajan päästä ku tän bussi tuli. Ite jäin vielä syömään rauhassa ku mun bussin tuloon oli vielä aikaa.. Mut olipahan taas ilta!

Kyllä vaa tämmöset illat piristää aina, kiitos mahtaville esiintyjille molempina iltoina ja myös tottakai kivalle seuralle! <3 

2 kommenttia:

  1. Hahaa, mäki oon nähnyt Dark Sarahin kerran muutama vuos sitten, ja mulle selvis kans vasta just ennen kun ne alotti soittaa, että Erkka Korhonen soittaa siinä. Meinasin putoo tuolilta kun olin niin yllättynyt. Mut on se ihana :)

    - Riina (http://runningwiththewindinyourhair.blogspot.fi/)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonii :D Mä just tollon keikkapäivänä päätin kattoo facesta et keitäs kaikkia tossa bändissä soittaakaan ja olin iha o___o ku huomasin Erkan nimen siinä :'D.

      Poista