rrock'n roll child

sunnuntai 24. helmikuuta 2019

Lord Of The Lost, Rain Diary @ Jack The Rooster


Moi!
Loppuviikko on ollut aika kiireinen keikkojen suhteen, mut en valita. Oli nimittäin ihan mahtavat keikkaillat! Jos nyt kerron ensin torstaista. Saksalainen Lord Of The Lost heitti parit keikat Suomessa ja olin aivan innoissani kun kuulin et bändi esiintyy Tampereella ja pääsisin vihdoin näkemään bändin livenä. Bändiä ei ookkaan hirveesti näkyny täällä. Oltiin Iltsun kaa jo ennen lämppäribändiä paikalla ja Roosterissa oli yllättävän paljon porukkaa. Keikka taisikin olla loppuunmyyty. Mielestäni Roosteri oli kuitenkin vähän liian pieni keikkapaikka Lord Of The Lostin kaltaiselle bändille. Väkeä vaan riitti niin paljon et hyvä kun sai edes happea. Olin jotenkin unohtanu Rain Diaryn olemassaolon, vaikka olinkin nähny bändin joskus muutama vuosi sit. Muistin kuitenkin taas miten hyvä bändi se on. Berlin ja Kill the disco on mun lempparibiisit tällä hetkellä.







Sitten oli vuorossa ihana Lord Of The Lost, jonka näkemistä olin jo niin kauan oottanu. Bändi taisi olla Tampereella viimeks 2016, mut en vielä tienny bändin olemassaolosta sillon. Mun tuurilla tutustuin bändin musaan vasta tuon 2016 keikan jälkeen.. :’D Mut onneks tosiaan näin bändin viimein, keikka oli jotain ihan käsittämätöntä! Paljon tuttuja biisejä niin uudelta kuin vanhemmilta albumeilta, tuli aika paljon huudettua vaikka ääni olikin pikkasen maassa kun olin ollut melkein koko viikon flunssassa. Toivottavasti bändi tulisi pian uudestaan tänne keikalle, bändi on livenä vaan niin mieletön ja oon vieläkin aivan fiiliksissä tästä keikasta! <3











Kiitos Rain Diary ja vielä suurempi kiitos Lord Of The Lost! 
Thank you guys! <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti