rrock'n roll child

perjantai 1. helmikuuta 2019

Puhelimen kätköistä: tammikuu

Moro! Pistetääs vuoden eka kuukausiraportti käyntiin.


Oltiin kirppiskierroksella Iltsun ja sen poikakaverin kaa.

Sain tän vissiin toissajouluna lahjaks ja vasta nyt muistin ottaa tän käyttöön. :D

Siltä illalta ku venasin Iltsua ainaki puoli tuntia ja olin syväjäässä mut tyhmä ku olin nii en jaksanu mennä mihinkää sisälle oottaan.. :D

Tampereelle avattiin Thrasherie Bar ja pitihän siellä käydä. Vaikuttaa ihan hyvälle paikalle! 

Tuli vihdoin luettua Maijun runokirja. Vaikken yleensä lue runoja, niin tää oli kuitenkin todella hyvä!

Yritin saada artsyn kuvan. 

Käytiin Iltsun kaa testaamassa Trampolin Park. Oltiin ainoot hyppijät ja oli kyllä hauska pomppia erilaisilla trampoilla pitkästä aikaa! 

Kävin ekaa kertaa elämässäni allergiatestissä. Selvis et saatan olla allerginen ainakin heinälle. 

Shiraz Lane oli mukana Mullan alta- nimisessä ohjelmassa. Bändin tekemän biisin voi kuunnella täältä.

Käytiin kaverin tupareilla Helsingissä, ja päädyttiin laulamaan karaokea Baarikärpäseen. Oli aika eeppinen reissu :D

Sisko tarjos herkullisen juustoaterian Pancho Villassa.

Tuli tätäkin maistettua. Mun mielestä ihan hyvää. Ja tarkennus on näköjään menny ihan muualla :'D

Leffassakin tuli käytyä. Tää oli ihan jees, suosittelen. 

Aurinkoiset päivät. <3

Ruokaaa. <3

Testiin pääsi myös tää Lordi-olut. Oli ihan ok. 

Innostuin lukemaan enemmän kirjoja ja tää nousi ehdottomasti yheks mun suosikiks! Tästä on myös toinen osa joka täytyy jossain vaiheessa lukea.

Käytiin ryhmän kaa Galleria Saskiassa. Tää oli mun lemppari.



Mun synttäriruusut.

Löysin vanhan kasetin, jossa kuuluu mun laulua ku oon joku 3v. Oi niitä aikoja :'D

Sain myös tulppaaneja!

Mun synttärijuhlien jatkojen jatkoilla. :D

Innostuttiin Iltsun kaa pingiksestä ja aateltiin ottaa ihan tavaks käydä välillä pelailemassa. Tää on niin meidän laji!

Käytiin Iltsun kanssa myös yogalatesissa, missä siis yhdistyy jooga ja pilates, tykkäsin.

Juhlittiin tosiaan mun synttäreitä ja tarjolla oli näiden lisäksi myös ruissipsejä, tavallisia sipsejä, dippiä, karkkia ja juotavaa. Oli todella kivat pippalot! <3

Sellainen oli mun tammikuu. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti