rrock'n roll child

keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Lempibändini

Voisin tosiaan kirjottaa aikani kuluksi tänne vähän mun lempibändeistä/artisteista. Niitä on kyllä jonkin verran mut laitan vaan muutaman.



Reckless Love
Muistan ku oli vuosi 2010, taisin datailla Demissä päin. Huomasin siinä jossai sivun reunassa mainoksen tästä bändistä. Aattelin siinä sitte vaa et oho onpas hyvännäkösiä jätkiä ja päätin mennä Youtubeen kuuntelee et millasta niiden musa on. Siinä melkein ekana luki Beautiful Bomb ,avasin sen ja aloin kuuntelee. Se alku oli mahtava ja rakastuin koko kappaleeseen. Sitte huomasin myös muita kappaleita siellä, kuuntelin myös niitäkin siinä ja mun oli pakko todeta et näiden musa on aivan mahtavaa!
Kuuntelin bändin musaa melkeinpä joka päivä ja kuuntelen edelleen. Tällä bändillä on monta tosi hyvää biisiä, olisi siis vaikeeta sanoo vaan yks hyvä biisi.
Sit kuulin yks päivä et Reckless Love esiintyisi Pakkahuoneella 4.6. (2010) jossain Polte-bändikisassa.
Menin tottakai sinne koska halusin nähdä bändin livenä. Ja se keikka oli mahtava!
Sitten yks päivä huomasin jossakin lehdessä kilpailun, josta voi voittaa Reckless Loven fanituotteita (levy nimmareilla, pipo, kassi, paita), osallistuin tottakai siihen. Ja kappas vaan, voitin ! Olin niin onnellinen ku sain sitte yks päivä paketin jossa ne fanituotteet oli ! Oon käyny tähän mennessä kuudella Reckless Loven keikalla, ja toivottavasti pääsisin taas näkemään bändiä pitkästä aikaa. Viime keikasta kun on aikaa, ne oli sillon Ideaparkissa akustisella nimmarikeikalla. Sieltä lähti mukaan toinen paita, Animal Attraction. Olin ostanu albumin joskus ennen sitä. Niin ja löytyy multa myös Cool Edition.Tällä hetkellä on aikamoinen ikävä tätä bändiä, tää bändi kun on vienyt mun sydämmen.



Negative
En edes muista kunnolla koska aloin kuuntelemaan kyseistä bändiä. Mut oon kyllä aika kauan kuunnellu. Eka biisi jonka kuulin taisi olla In My Heaven. Tai sitten se saattoi olla The Moment Of Our Love. Kiva ku ei muista kauheesti tällaisia.. Oon nähnyt Negativen myös kuus kertaa, ja haluaisin nähdä sen myös tottakai vielä monta kertaa. Omistan bändiltä kaks levyä, Karma Killer ja Neon.
Haluaisin tän bändin paidan, oon jo kauan aikaa kattellu sellasta mut ei oo ollu mahdollista ostaa.
Sit ku pääsen taas joskus kattomaan tätä bändiä niin ihan varmana ostan sen paidan! Tällä bändillä on myös monta tosi byvää biisiä.
Ensimmäinen Negativen keikka taisi olla 23.4.2010. Negative oli siis tosiaan pääesiintyjänä, lämppärinä toimi Flinch ja The Winyls.  Oli kyllä mahtavaa kun Negative tuli lavalle nii yleisö alkaa kiljuun ja eka kappale taisi olla Won't Let Go.  Viimeisin Negativen keikka jolla olin, taisi olla viime vuonna 30.12. Oli kyllä mahtava!




Ari Koivunen
Aloin kuuntelemaan Aria jo vuonna 2007. Oli ehdottomasti paras Idolsista ! Rakastuin Arin ääneen, se on upea ! Kävin samana vuonna ihan ensimmäisellä oikeella keikalla, joka sattui olemaan Arin keikka  Sorsapuistosalissa. Jos nyt oikein muistan, niin kävin äidin kaa siellä. Ostin sieltä Arin paidan, olisi kiva saada uus paita jos semmosen vaan vois ostaa jostain. Mut toi keikka oli kyllä mahtava ! Arilta löytyy myös(kin) tosi hyviä biisejä.
Mulla on kaikki Arin levyt, Fuel For The Fire, sitten siitä levystä on joku toinenkin versio ja Becomming. Arilla ei ole vissiin enää soolouraa kun se on tällä hetkellä Amoralin solisti.
Amoral kuuluu myös mun lempibändeihin, eli siis sitäkin on tullut kuunneltua. Multa löytyy yks levy Amoralilta, Show Your Colors.  Ja oon nähny bändin myös kerran livenä! Paitakin löytyy.
Tähän mennessä oon nähny Arin neljä kertaa, ekan kerran siis v. 2007, v. 2009 Amoralin kanssa ja vuonna 2010 ja 2011 Raskasta Joulua -keikoilla.


 
Nightwish
Tätä bändiä oon kuunnellu jo varmaan vuodesta 2005, eli Tarjan aikoihin. Tykkäsin kovasti bändin vanhoista biiseistä, esim. Wish I Had An Angel, Nemo...Bändin musa on kyllä edelleen hyvää, vaikka siinä onkin nyt uus laulaja, Anette Olzon. Omistan bändiltä kolme levyä, High Hopes, Dark Passion Play ja Imaginaerum.  High Hopes -albumilta parhaimmat biisit on Wish I Had An Angel, Nemo, Wishmaster, Over The Hills And Far Away,Sleeping Sun, High Hopes ja Walking In The Air.
Dark Passion Playlta parhaat biisit on The Poet And The Pendulum, Bye Bye Beautiful, Amaranth, Cadence Of Her Last Breath, Master Passion Greed, Eva, Sahara, 7 Days To The Wolves, The Islander, Who Ever Brings The Night.  Imaginaerum -albumilta parhaat biisit on Taikatalvi, Storytime, Ghost River, I Want My Tears Back, Scaretale, Turn Loose The Mermaids, The Crow, The Owl And The Dove, Last Ride Of The Day ja Imaginaerum. Oon nähnyt bändin vasta ekan kerran, mut haluan tottakai nähdä sen vielä monta monta kertaa ! En omista bändiltä minkään näköstä paitaa mut ostan sen kyllä seuraavalla bändin keikalla.

Nonni, siinä oli muutama juttu lempibändeistäni. Onhan niitä toki enemmän (esim. Battle Beast, Sturm Und Drang, Mötley Crüe, Crashdïet, Avenged Sevenfold, Bon Jovi,KISS,Lovex,Uniklubi, Scorpions,The 69 Eyes,Guns N' Roses...) mut en kyllä jaksa kirjottaa enää, kädet tulee kipeeks. Mut voin kirjoittaa myös noistakin bändeistä jotain, muistuttakaa jos noista ei näy joskus postausta !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti