rrock'n roll child

sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Taas uutta postausta!

Koska mulla ei oo täs parempaa tekemistä nii teen taas jonku jännän postauksen tänne. Ei oo tosin mitää erityistä asiaa..  Heräsin tänää joskus ennen kymppiä, kattelin TAAS Muumit, söin aamupalaa, hoidin marsua ym.
Olin joskus kahen aikoihi pari tuntii Janskun kaa, käytii taas vaa kuvailemassa ja juteltii kaikesta jännästä. :D Jansku lähti joskus neljän aikoihi keskustaa ku se näki siellä viel yhtä toista kaveria.
Mun oli kyl muutenki vähä pakko tehä tää turha merkintä nyt koska mulla on ne kuvat vaa tällä koneella koska minä tyhmä en tajunnu et ne ois voinu laittaa myös omalle koneelle ja tehä tämmöne merkintä sitte joskus :'D. Mut en voi enää koska poistin ne kuvat kamerasta... Nää kuvat pystyis kyl siirtää takas kameraa mut sit ne näyttäis jotenki litteiltä : D. Tai no... emmä tiiä.











jansku oli tyhmä ja heitti ton taas vetee :'D








Nyt mä oon vaa dataillu täs ja katoin pitkästä aikaa Ice Agen ku Linnea lainas sen mulle :D.
Datailen täs viel jonki aikaa, sit vois syödä viel jotai ku kuiteski mulle tulee nälkä. Sit meen varmaa nukkuu, joudun kuiteski herää enne kymppiä et ehin vähä siivoilee ennen ku porukat tulee kotii.
Ja sit pitäs lähtee puol yheks silloille, nään Janskun siellä ja mennää tapaamaa Linneaa keskustaa, ollaa taas pitkästä aikaa kolmisin. Ohan siitä ny aika pitkä aika ku kaikki kolme näki viimeks.
Suunniteltii jo vähä Linnean kans et käytäis taas Coffee Houses niiku viime kerralla. :)
Ja sit me varmaa vaa kierrellää siellä kaupungilla ku tuski me tehää mitää ihmeempii.

Mutta joo.. ei kait mulla taas mitää muuta ollu. Aika perus tää "ei mul muuta ollu" , ei vaa keksi parempaa lopetustyyliä :--D


2 kommenttia: