rrock'n roll child

keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Tästä viikosta

Pakko taas kirjotella tänne jotai... voisin kertoo vähä tästä viikosta.
Maanantaina olin Linnean ja Janskun kaa, kierreltii vaa kaupungissa, käytii ainaki siellä Coffee Houses, Heses,Sokoksella ja Koskarissa.  Linnea ja Jansku joi jotai pahanmakuista juomaa siellä Coffee Houses, ite en juonu mitää paitsi maistoin vähä sitä Janskun juomaa..se oli kai jotai omenasmoothiee.. aika kamalan makusta kyl :D


Sit Hesessä  otin isot ranskikset ja maidon, oli kiva nälkä ku en ollu syöny aamupalaks mitää..
Ja sit Sokokselta ostin jotai karkkii ku tuli makeanhimo ;D. Ja Koskarista en ostanu mitää, Jansku osti jostai kaupasta 50 € maksavat kengät ja sit Ginasta se tais ostaa jonku vyön.. Linnea kävi viel myöhemmi ostamas jonku t-paidan.  Lähettii Janskun kaa neljän aikoihi siihe Koskarin pysäkille ku ei jaksettu olla kovi kauaa kaupungis. Mut oli iha jees päivä :)
Tiistaina, eli eilen, olin kotona jonki aikaa, datailin vaa ja sit olin jotai pari tuntii Sinin kaa. Sini oli ostanu uusimman demikalenterin (mulla on jo semmone) ja täyteltii vaa sitä. Täytin sen yhe kaverisivun ja sit piirrettii Timo Soini siihe johonki, tuli aika upee :'''D.  Ja sit tehtii kävelylenkki johonki random paikkaan ja kuvailtii taas ;). Sit me vaa istuskeltii jossai puukeinussa, taidettii ottaa joku hullu video siinä ja sillekki tuli naurettua kivasti.  Mun ja Sinin pitäis joskus tehdä samoja asioita mitä tehtii joskus ala-asteella; syödä pitsaa sängyllä, kattoo Jadeskorppiooni (vai miten se kirjotetaa), kattoo Lordi-leffa, Lordin musavideoita, laulaa Singstarii,syödä jätskiä parvekkeella ja sekoilla muute vaa :D.






Tänää tuli käytyä mummilla syömässä lettuja ! En ollu pitkää aikaa syöny lettuja :o
Sisko tuli vähä myöhemmi mummille ku se oli käyny porukoiden kaa Löytöliiterissä, oli ostanu taas uudet aurinkolasit ittellee vaikka sillä on niitä miljoonia :D.  Innostuin piirtämään pitkästä aikaa mummilla, piirtelin siinä jotai ihmisiä vähä aikaa ja sit lähdettii kotii.



Käytii tänää viel Ylöjärvellä moikkaamassa mummua ja pappaa.. oli kiva nähä niitäki pitkästä aikaa :)
Juteltii siellä kaikkee,sit luettii iskän ja siskon kaa Seiskoja, katottii vähä aikaa Salkkareita, istuttii kahvipöydässä ja lähettii jossai vaihees kotii. Tässä mä oon taas datannu ku vaikee keksii muuta tekemistä D:
Huomenna porukat saattaa lähtee mökille, jäädää siskon ja marsun kaa kolmisin kotii. Aateltii käydä siskon kaa huomenna Hesessä ja samalla kaupassa ostamassa lisää puruja marsulle. Sit kattellaa viikonlopun aikana telkkaa,dataillaa,hoidetaa tota hassua marsua ja kai me nyt ulkonaki käydää :). Perjantaina mennää siskon ja Linnean kaa kattoo Ice Age 4, mennää johonki päivänäytöksee joka maksaa 8€ ! Että ei oo ainakaa liia kallista :). Mut jooo... ei mulla taaskaa muuta ollu !



2 kommenttia:

  1. Ku pääsis itekki leffaa 8 eurol :'D 12 euroo oon tääl joutunu maksaa parina viime kertana ku oon käyny leffas D:

    VastaaPoista