rrock'n roll child

perjantai 19. huhtikuuta 2013

I'm so happy!

Heip! Kuten otsikkokin kertoo, niin oon aika ilone tällä hetkellä, koska sain vähä uutta värii päähä tossa keskiviikkona :--) Tällä kertaa se onki kestoväriä, jee. Ens viikolla saan raitoja.
Ja mitäs muuta.. Nii, äiti lupas ostaa mulle uuden koneen joskus tässä lähiaikoina. Se on varmasti parempi ku toi mun nykyne kone. Ku tän hetkine kone on iha sairaaan hidas, nettiyhteys katkeilee itestää ja nii.
Siinä uudessa koneessa ois levyasema, se ois myös suurempi ku nykyne kone. En malta oottaa et saan sen!
Mut hintaa sillä olis melkeinpä 400 euroo :o

Ja sit huomenna mennää vähä shoppailee siskon kaa, jäädää siis taas kotii viikonlopuks ku porukat lähtee mökille. Saadaa tänää shoppailurahaa porukoilta, ku pitäs ostaa uus takki ja kengät!

Tällä hetkellä oon koulussa, teen täällä aulassa tätä projektityötä. Tosiaa, sain idean et tekisin oman analyysin tällä hetkellä mukanaolevista salkkarihahmoista. Tää on iha kivaa :-D Ope ei antanu mitää tuntimäärää, eli saan siis tehä tätä nii kaua ku jaksan. Ehkä mä tossa viimestää yhen aikoihin lähen, täytyy tätä kuitenki ny tehä. Pitäs käydä koulun jälkee ärrällä ostamassa siskolle Lontoo Rae-suklaata. En oo varma miten toi piti kirjottaa.. Ja lainasin keskiviikkona sellasen kirjan ku Muotimatkaaja Titanicin kannella. Se vaikuttaa aika hyvältä, et voisin oikeestaa suositella sitä! Et luen varmaa tota kirjaa sit ku pääsen kotii ja nii.

Et eipä mulla muuta, tämmöne lyhyt postaus tällä kertaa :-)
Heitän tähän loppuun pari hyvää biisiä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti