rrock'n roll child

maanantai 15. huhtikuuta 2013

We walk an endless mile


Moi :-) Viikonloppu oli taas iha jees, et ei valittamista. Perus perjantai-ilta perheen kesken, katottii siis taas telkusta Salkkarit ja Voice of Finland. Omg, Christian veti iha älyttömän hyvin sen Welcome to the Junglen! Äiti sano, et jos se ois laittanu viel huivin päähänsä nii ois näyttäny iha Axl Roselta :-D En vaa voi ymmärtää miks just sen piti tippuu.. Suvi ois saanu mun puolesta häipyy tosta kisasta. No mut, tällä hetkellä mun suosikit tos kisas on Gary,Antti ja Osku. Tomas ja Dennis on aika tylsiä.

Mummi oli ostanu mulle tämmöstä, tuli maistettuu vasta tän viikonlopun aikana tota ekan kerran, on kyllä hyvää!

Nii ja äiti oli ostanu pari Duudsoni -limsaa, ne ei ollu musta kauhee hyviä. Niissä on yks pieni jekku :D

Lauantaina olin Sinin kaa joskus kahen aikoihi, oltii vaa niillä ja laulettii pitkästä aikaa Singstarii :-) Katottii myös yhtä Idols-dvd:tä, oli kiva nauraa niille vanhoille koelauluille
:-D


Otettii myös toki kaverikuvia, mut ne failas ainaki mun osalta. Lässytettii myös Sinin koiralle ja marsuille :-D

Eiks ookki söpöjä? :3
Tulin Siniltä varmaa joskus viiden jälkee, pesin hiukset, datasin, kuuntelin musaa, katoin Kidsingin, jossa oli Jonne Aaron vierailevana tuomarina <3 Se myös laulo Taivas itkee hiljaa -kappaleen, joka on musta tosi ihana kappale. Sen jälkee katoin Muumion paluun, vaikka se onki meillä videona. Sit katoin viel CSI New Yorkin, ja Grimmin uusinnan. Menin siis nukkuu vasta puol kahen aikaa yöllä, ja sain unen päästä kii varmaa vasta kolmen jälkee..

Sunnuntaina, eli eilen vietettiin viel mun siskon synttäreitä. Pukeuduttiin oikein hienosti vieraita varten, ja laitettii kaikenmaailman koruja ja sun muita helyjä :-D


 Siskon synttärikukkia

Ja siinä on siskon tekemä synttärikakku :-)
Piti sitä kahvipöytääki vähä kuvata :D

Sisko sai ihan kivat lahjat, mm. lahjakortin Seppälään ja rahaa. Sain mummulta kynän ja karkkia, ku se ja pappa tykkää antaa mullekki lahjoja. vaikka eihän niiden tarvis :-D


Viimeset vieraat lähti siinä joskus puol seiskan aikaa, jonka jälkee sit pesin hiukset, datasin ja nii. Katoin taas kasilta Olipa kerran ja datasin viel senki jälkee :-D

Et ei mulla muuta. =)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti