rrock'n roll child

torstai 11. huhtikuuta 2013

Stand Up And Shout !

Moip!
Nähtii tosiaa eile Linnean kaa tuolla kaupungissa.. Päästii yheltä, datasin tunnin koulun aulassa jonka jälkee katosin sinne keskustaa. Kävin eka Sokoksella, enne ku näin Linneaa siinä Keskustorilla, ostin meinaa siskolle synttärikortin ku sen synttärit on tänää :-)
Mut niin, käytii Linnean kaa eka siinä Subissa syömässä, sen jälkee Sokoksella, otettii kaverikuvia Sokoksen invavessassa :--D.  Sen jälkee käytii viel Anttilassa josta ei löydetty mitää, katteltii vaa. Kello oli jotai vähä yli neljä ku Linnea häippäs takas Nokialle. Otin muutamat kuvat kaupungista, ja lähin sit itekki kotii. No mut oli kuitenki kiva nähä Linneaa pitkästä aikaa :-) Nähää mun mielestä aika harvoin.

Linnea sano et tää kuva näyttää siltä ku tää oltas otettu ulkomailta.. :o

Tuli tässä mielee, et saatii vähä siivoiltuu yhtä kaappia täs yks päivä, heitettii jotai leluja keskihyllyltä johonki muualle.. Nyt se kaappi näyttää hieman paremmalta, ku siinä ei oo mitää  turhaa :-D.

Siirrettii osa mun ja siskon levyistä toho, ja muutama mun kirja, ja osa peleistä. Alempana näkyy mun  lehtiä ja kirjoja, ja pari leikkihamsteria, niitä me ei haluttu siirtää pois :D Mut eiks oo iha kivan näköne?

Tein tänää yhtä projektityötä koulussa, oon jo ainaki kaks työtä ehtiny tekee.. Ekan projektityön tein Negativesta, ja toisen Hardcore Superstarista. Huomisesta en sit viel tiiä millasen kolmannen projektityön voisin tehä.. Mietin eka jotain kirjotelmaa, tai vaikka jotain piirrosta. No saas nähä sit mitä saan huomenna aikaseks.. :-)

Ja enne ku unohdan niin... tänää alkaa Viidakon tähtöset! Pakko kattoo! Tulee siis klo 21 subilta :-)

huomaa kyl kui tylsää mulla oli eile koulussa..


Mut ei mulla taida muuta asiaa ollakkaa.. Heitän tähän loppuun yhen tosi mahtavan kappaleen, joka soi siinä Rockstar -leffassa ;-)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti