rrock'n roll child

keskiviikko 19. syyskuuta 2018

KIIRAROCK 2018 – päivä 1


Moikka!
Viikonloppuna koitti syksyn kohokohta, Kiirarock. Sitä oltiin jo kauan venattu Iltsun kaa. Aloitetaas tietenkin ensin perjantaista.
Kiirarock siis järjestettiin jälleen Roosterissa, ja sinne pääsi viimeistään iltakahdeksalta. Oltiin paikan päällä puolta tuntia myöhemmin, joten ei ollu pitkä aika illan ekaan esiintyjään. Rückwater käynnisti illan, tiesin kyllä bändin olemassaolosta jo ennen kuin se kiinnitettiin Kiirarockin esiintyjäksi. Mut en ollu vielä koskaan nähny livenä, ja pakko sanoo et tää kyllä kannatti tsekata! Tunnistin bändin setistä pari biisiä mitä olin kuunnellu ennen keikkailtaa. Vitsit mikä meininki bändillä ja biisit oli tosi tarttuvia. Ehdottomasti joskus uudestaan tän bändin keikalle! Tää oli kyllä yks Kiirarockin yllättäjistä.






Seuraavaksi oli Joviacin vuoro. En ollu tätäkään koskaan nähny livenä, mut olin toki kuunnellu vähän tätäkin ennen keikkaa. State of mind kuulosti livenä ihan hyvälle. Muut biisit ei oikein jääny mieleen, mut ehkäpä niitä pitäisi kuunnella enemmän. Tää keikka oli kuitenkin ihan okei.






Sitten oli vuorossa Dead End Scene, jonka näkemistä olin odottanut sillä oon kuullu tästä bändistä pelkkää hyvää. Olin muistaakseni vain yhen biisin kuullu, Dance in the rainin mikä oli aivan mahtavaa kuulla vihdoin livenä. Muutkin biisit kuulosti todella hyviltä, ja sen laulajan ääni on kyllä mieletön! Täytyykin itseasiassa ottaa myös tätäkin bändiä enemmän kuunteluun ja mennä tottakai joskus uudestaan tän keikalle.







Illan päätti ruotsalainen NORMANDIE, jonka näkemistä olin odottanut kaikista eniten. Kyllähän sen huomas mitä bändiä ihmiset oli oottanu eniten, kun suurin osa ryntäsi heti lavan eteen. Oli niiin ihanaa nähä tätä bändiä, aivan mieletön meininki niin lavalla kuin yleisössä! Ja ihania biisejä tietenkin. <3 Varsinkin Believe oli jotain niin parasta, se on mun tän hetkinen lemppari tältä bändiltä. Toivottavasti nää tulee pian uudestaan Suomeen!









Keikan jälkeen otin kuvan bändin laulajan kaa ja juteltiin hetki. Vaikutti hyvälle tyypille!
Kiitos perjantain esiintyjille! <3


Kirjottelen toisesta illasta heti kun kykenen, oon nimittäin ollu kipeenä viikonlopun jälkeen niin täytyy levätä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti