rrock'n roll child

lauantai 22. syyskuuta 2018

KIIRAROCK 2018 - päivä 2


Moi! Seuraava Kiirarock-ilta oli vähän tapahtumarikkaampi. Oltiin käyty edellispäivänä ostamassa vähän juotavaa Iltsun kaa ja aloiteltiin sit ajoissa hänen luona illan bändejä kuunnellen, ja oltiin jo aivan täpinöissämme kun varsinkin sinä iltana oli enemmän sellasia bändejä mitä oltiin ootettu.
Lähdettiin kasin jälkeen pysäkille kun Roosteriin pääsi niihin aikoihin. Illan aloitti Rose Pilots, joka tuli nähtyä nyt toisen kerran, oli jälleen erittäin jees! Ei se tupa vielä siihen aikaan ollu täynnä, mut kyllä siellä jo siihen aikaan viihtyi hyvin. Ainii, kuvien koko ja laatu saattaa vähän vaihdella kun kamera hajos enkä vieläkään tiiä miks. Joten kuvasin sitten ihan vaa kännykän kameralla.







Jotenkin olin aatellu et Groupie High School ois ollu seuraavaks mut se olikin toisiks vika esiintyjä. Seuraavaks lavan ottikin haltuun Violent Fever, jota en ollu ikinä nähny mut jota olin jonkin verran oottanu, sillä tällä bändillä on aivan loistavaa musaa! Bändi ei kyllä yhtään pettäny livenä, siis aivan mieletön meno! Bändi soittaa ihan perus hard rockia, ja sitähän mä rakastan. Tää bändi oli myös Kiirarockin yllättäjiä ja innostuin ottamaan keikan jälkeen kuvan bändin kaa.







Ja sitten oli Groupie High Schoolin vuoro, ja myös tämäki bändi tuli nähtyä ekaa kertaa. En nyt muista oliko se ennen vai jälkeen keikan kun otin kuvan bändin laulajan Valtterin kaa ja juteltiinki siinä jotain. Mut itse keikka oli yllättävän hyvä! Oikein menevää musaa ja näiden biisejä voisi kuunnella enemmänkin. Bändi näytti hyvin viihtyvän lavalla, taisin siinä itekkin vähän nyökytellä päätä. Eipä tästä nyt muuta osaa sanoa, mut eiks nii et lyhyestä virsi kaunis? :D







Sitten odotus palkittiin, kun ruotsalainen hard rock-pumppu Dynazty päätti illan ja samalla koko Kiirarock-viikonlopun. Kyllä tää oli ehdottomasti se bändi jota olin oottanut eniten koko Kiirarockista. Oon aivan hulluna tän bändin musaan, ja oli niin upeeta nähä tää bändi livenä. Olin jo pitkään halunnukki nähä tän livenä. Taisin kuulla bändin musaa ekan kerran ehkäpä joskus vuonna 2015 tai 2016? Siitä lähtien oon kuitenkin kuunnellu bändin musaa ja sanoisin et tästä on tullu mulle yks tärkeimmistä bändeistä. Keikalla kuultiin niin uutta kuin vanhaakin musaa. Raise your hands sopi niin hyvin keikan settiin, just sellanen mikä sopii fiiliksen nostattamiseen, vaikka mulla se fiilis oli jo katossa. :D En oo oikeen osannu vieläkään sisäistää et oon todellakin nähny tän bändin livenä. Tässä bändissä vaan on jotain sellasta mitä en osaa selittää. Mut oon varma et tää ei jääny ainooks kerraks ku näin tän. Tää on pakko nähä vielä monta kertaa livenä! Siis huh.<3
















Keikan jälkeen suuntana oli takabaari, jossa tuli hengattua pilkkuun asti ja hauskaa oli! :’D
Tää oli kyllä sellanen viikonloppu mitä ei hevillä unohdeta.

Kiitos myös lauantain esiintyjille, erityisesti DYNAZTYLLE! <3
Kiitos taas Iltsulle seurasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti